• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!

Sauerland/Bergisches land

Heb je iets leuks gepland staan? Zet het hier neer en deel het met de groep.
Plaats reactie
Marco_61

Nee, helaas dit jaar geen lange vakantie. Omdat vriend Henk er nog niet aan toe is, en wacht op vernieuwing van zijn rijbewijs, ga ik dit jaar alleen op pad....denk ik. Geen 2 of 3 weken, maar een dag of 4/5. Ik moet ook weer op tijd terug zijn voor de Raalte tour van Roelf.

En waar gaat de reis naar toe. Niet naar nederland in ieder geval. Ik heb wel met die gedachte gespeeld, maar eigen land is veel te duur geworden. Ik heb wel gekeken naar een simpel hotelletje in Noord Holland. Een eenpersoonskamer inclusief ontbijt kost rond de 130 euro. Koffie of cola op terras tussen de 3 en 4 euro. Lunch met drinken gemiddeld 17 tot 20 euro. Diner met 2 drankjes 40 tot 50 euro. En dan moet er nog vloeibaar goud in de tank van de motor. Dan ben ik voor 4 dagen ongeveer 1000 euro kwijt. Ik ben niet arm, maar ook niet gek, dus dat gaat hem niet worden.

Dus dan maar naar de nachbarn, de buren dus. En waar??? Nou dat staat dus boven in het onderwerp. Sauerland/ Bergisches land, met name Iserlohn. Dat plaatsje is bij veel leden hier geen onbekende. Ik ben op mijn gemak aan het zoeken naar een hotel, en heb mijn oog laten vallen op Gasthof Daute. Een 4 sterrenhotel aan de rand van Iserlohn op 450 meter hoogte. Hier kost een luxe kamer inclusief ontbijt 97 euro per nacht. Van daar uit ga ik verschillende kastelen, oude dorpjes, stuwmeren bezoeken, en natuurlijk lekkere slingerwegen rijden.Ik denk dat ik op zondag 26 juli vertrek, en dan donderdag 30 juli weer naar huis ga.

Dit alles staat nog niet vast, want misschien ga ik straks wel iets heel anders doen. Natuurlijk laat ik jullie wel weten wat ik besloten heb.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Sympeter

Ook een mooi vooruitzicht Marco en scheelt nogal met de prijs in vergelijk hier in Nederland.
Wij hebben 14 dagen aan zee gestaan en je zier beduidend minder Duitse gasten want die vinden het hier ook veel te duur.
Groeten Peter.
Marco_61

Die prijzen hier in Nederland gaan nergens meer over. Ik heb daarnet een mail gestuurd naar een hotel voor een reservering. Ik zal morgen hoogstwaarschijnlijk wel antwoord krijgen. Als het meezit wordt het dit hotel:

118555503.jpg
118555503.jpg (401.76 KiB) 43 keer bekeken
118556280.jpg
118556280.jpg (408.68 KiB) 43 keer bekeken
ZimmerSlide01.jpg
ZimmerSlide01.jpg (189.84 KiB) 43 keer bekeken

Als er iemand mee wil gaan, dan kan dat. De eerste die zich aanmeld, mag mee. :)
Gr, Marco.

Tomosje
Site Admin

Mooi marco.
Helaas zit ik de 26ste in assen.
Het jaarlijkse truckersfeest.
Maandags alles opruimen...
Fijne trip

Roelf
Yamaha tricity 300 drijtje!
Marco_61

Ik heb al bericht gehad van hotel Daute. De reservering staat, en ik betaal 372 euro inclusief ontbijt voor 4 nachten. Nu kan ik rustig een paar routes in elkaar gaan zetten.
Gr, Marco.

Plaats reactie