Ja nieuwe motor dus hier wat foto's
Wat makkelijk is sleutel in je zak houden en starten of op afstand buddy open en tankdop
Nu laag scherm erop staat wel mooi maar komt toch hoog scherm
Scherm is kan volgene week binnen zijn
-
- Beheerder
-
-
Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
Op weg naar een mooi & nieuw begin!
Piaggio 310 Hpe
- Bijlagen
-
- 20260411_142247.jpg (6.38 MiB) 66 keer bekeken
-
- 20260411_142240.jpg (6.22 MiB) 66 keer bekeken
-
- 20260411_142300.jpg (4.52 MiB) 66 keer bekeken
-
- 20260411_142401.jpg (5.52 MiB) 66 keer bekeken
-
- 20260411_142334.jpg (6.28 MiB) 66 keer bekeken
MP3 310 HPE
Ik zei eerder al dat die blauwe kleur schitterend was, en ik blijf bij mijn mening. Prachtig ding, echt waar. En dat zeg ik, die eigenlijk een uitgesproken mening heeft over de mp3 van Piaggio. En dan een machine van nog geen week oud kunnen kopen voor meer dan €3000,- minder dan de nieuwprijs. Ongelooflijk.
John, veel plezier, en veel veilige kilometers met je mp3, enne...houd hem netjes.
John, veel plezier, en veel veilige kilometers met je mp3, enne...houd hem netjes.
Gr, Marco.
Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Ja het is een mooie motor en je kunt van alles van vinden dat weet ik
Maar deze is nieuw met 4 jaar garantie en ik ben er zuinig op het rijd met gevoel voor techniek
De andere mp3 die is nu verkocht heb best wel onkosten gehad door achtertallige onderhoud
Door die firma in putten
Hij was na diverse onderhoud beurten weer toppie maar ik voelde of hoorde toch iedere keer wat
Dat komt omdat ik altijd in de onderhoud van verschillende fabrieken heb gewerkt allround
Het was dus heel fijn dat ik deze kon kopen
onverwacht
Nu lekker inrijden en dan naar duitsland
Dus tot dan bouke
Maar deze is nieuw met 4 jaar garantie en ik ben er zuinig op het rijd met gevoel voor techniek
De andere mp3 die is nu verkocht heb best wel onkosten gehad door achtertallige onderhoud
Door die firma in putten
Hij was na diverse onderhoud beurten weer toppie maar ik voelde of hoorde toch iedere keer wat
Dat komt omdat ik altijd in de onderhoud van verschillende fabrieken heb gewerkt allround
Het was dus heel fijn dat ik deze kon kopen
onverwacht
Nu lekker inrijden en dan naar duitsland
Dus tot dan bouke
MP3 310 HPE