• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!

Motorkleding en aanverwante producten

Heb je iets leuks gepland staan? Zet het hier neer en deel het met de groep.
Plaats reactie
Anouke

Iedere scooterrijder 50cc of meer, gaat een keer motorkleding aanschaffen. Niet goedkoop, maar wel nodig. Zo ook voor mij... Nu volg ik Itchy Boots al een tijd en die wordt gesponsord door een Nederlands bedrijf Rev'it. En nee, dit is geen reclame, maar puur mijn ervaringen met dit merk.
Als we wat nodig hebben gaan we naar een motordealer of we zoeken wat op internet. Voor goede kwaliteit, want met goedkope zooi kun je beter niet gaan rijden, merk je dat de prijzen niet echt veel van elkaar schelen. Soms is dit bij de een wat duurder of bij de ander goedkoper, al gelang naar je portemonnee. Maar waar je niet snel naar kijkt, is de klantenservice. Zelf heb ik jaren in sales gezeten en weet heel goed hoe belangrijk een klantenservice is als je advies nodig hebt. Zowel voor de koop als daarna. Ik ben nog nooit zo'n fantastisch goede klantenservice tegengekomen in Nederland of daarbuiten. (Rolls-Royce niet mee genomen). Wat je ook nodig hebt Alex neemt alle tijd voor je en adviseert wat goed of niet goed is.
Zowel voor mijn zomer- als mijn winter motorjas nam hij alle tijd. Gisteren was ik op zoek naar handschoenen voor de toer in juni. Samen namen we alles door. Mijn wensen, maten en wat ze hebben, een half uur lang aan de telefoon. Hij zoekt met je mee en zo krijg je een koop waar je niet teleurgesteld over bent. Zelfs al heb je een product een paar jaar staat hij voor je klaar. Dit is echt uitzonderlijk. Daarom geen reclame, maar puur mijn ervaring met Alex van Rev'it
Huidige brommer/scooters:
Puch VS Dreigang 1959
Aprilia Habana 2000
Kymco X-Town 125cc 2018
Sym Symphony 2025
Marco_61

Rev'it is al jaren mijn favoriet. Mooie modieuze kleding, zeer goede kwaliteit, en van Nederlands fabricaat. Bijna al mij motorkleding is van Rev'it. En dat is behoorlijk veel. Praten we toch over 3 broeken, een dikke voor de winter en koude voor of najaarsdagen. Een motorjeans voor de aangename dagen in de zomer, en een doorwaaibroek voor de hele warme dagen. Zo heb ik ook 3 jassen voor dezelfde periodes. Ook 3 paar rev'it handschoenen liggen hier in de kast. Dan heb ik nog een regenpak en mid season handschoenen van Richa, en Alpinestars motorschoenen. Dat is toch bijna een kast vol. En waar ik zeker niet op bezuinigd heb is een helm. Er zit al niet zoveel tussen mijn oren, en dat beetje wat ik heb wil ik ook graag houden. Daarom heb ik een Shoei systeemhelm op mijn knar.

Zo, hier wil ik het bij laten want anders denkt iedereen dat ik zit te pochen, en dat is toch niet de bedoeling.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Tomosje
Site Admin

goede spullen is niet pochen.
maar je verstand gebruiken.
zit tegenwoordig ook duurder in de spullen.
broek /jas en helm gaan toch in de papieren lopen.
ja hobby kosten geld .
Yamaha tricity 300 drijtje!
Marco_61

Ik ben vandaag nog ff naar de motorkledingstore in Eindhoven geweest. Ik had al aangegeven dat ik meerdere motorbroeken heb, maar ik heb maar 1 setje bretels. dus iedere keer als ik een andere broek aandeed, moest ik de bretels losmaken, en aan de andere broek freubelen. Dat hoeft niet meer, want ik heb een 2e setje bijgekocht.

Alleen dacht ik in eerste instantie dat de winkel gesloten was. Nog niet 1 motor stond op de parkeerplaats, ik was de enigste. Wel veel auto's, en ja het was behoorlijk druk binnen. Goh dacht ik, dat zijn de echte motorrijders die allemaal met de auto komen. Ik kom met de motor ondanks ik geen winterrijder ben vanwege mijn aandoening, en degene die altijd zeggen dat een scooterrijder geen echte motorrijder is, komen gewoon met de auto.....de watjes.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Anouke

Ja Marco, zo doet de "oude garde" het. Niet zeuren, maar doen. Tegen kou kun je je kleden. Als het vroeger sneeuwde en je moest op de fiets naar school, zei je ook niet: "het sneeuwt (ik) kan niet naar school! Nou, daar dacht je vader of moeder heel anders over en kwam je, net als alle andere kinderen, als een halve sneeuwpop op school aan. Dat was toen normaal. Nu hebben de meesten een auto met airco en verwarming en laten ze de motor staan tot het weer mooi weer is en dan heel stoer op de scooterrijder afgeven, "ga toch weg dat is geen motor, bla bla bla".
Laat die kleuters lekker lachen, zij schuilen gelijk bij iedere druppel of nemen de auto met airco als het te heet is. Wij gaan gewoon door.
Huidige brommer/scooters:
Puch VS Dreigang 1959
Aprilia Habana 2000
Kymco X-Town 125cc 2018
Sym Symphony 2025
Plaats reactie