Hé, dag 14 ziet er bekend uit. Dat ga ik deze zomer ook met de bromscooter rijden!
Veel plezier mannen.
-
- Beheerder
-
-
Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
Op weg naar een mooi & nieuw begin!
Vakantie La douce France 2025
- Steven Luuko
- Contacteer:
Bril, Baard en Scooter
https://www.youtube.com/@brilbaardscooter
https://www.youtube.com/@brilbaardscooter
Het begint nu te korten. Nog een week en dan gaat onze reis beginnen. De laatste voorbereidingen zijn in volle gang. Ik heb speciaal voor deze vakantie, omdat het zo warm wordt in Frankrijk, functioneel ondergoed aangeschaft, en ook nog een doorwaai broek die bij mijn doorwaai jas past. Vandaag nog ff een zwembroek scoren, en dan heb ik alles. Nog 4 dagen werken, en dan vrijdag de BMW voor een beurt wegbrengen. En zaterdag is het dan zover. Henk komt om 09:00 uur naar mij toe, en na een bak koffie gaat de reis beginnen, en slapen we de eerste avond in Duinkerken.
Hoogstwaarschijnlijk komt er ook een verslag. Hoe of wat moet nog bekeken worden. Oftewel alleen elke dag tekst zonder foto's, of tekst met foto's, of pas alles als we weer thuis zijn. Een en ander hangt af van het internet in Frankrijk en of er ook zin voor is. Maar daar kan Henk meer over vertellen, want hij schrijft tenslotte de verslagen. Alleen de foto's zijn grotendeels van mijn hand.
Hoogstwaarschijnlijk komt er ook een verslag. Hoe of wat moet nog bekeken worden. Oftewel alleen elke dag tekst zonder foto's, of tekst met foto's, of pas alles als we weer thuis zijn. Een en ander hangt af van het internet in Frankrijk en of er ook zin voor is. Maar daar kan Henk meer over vertellen, want hij schrijft tenslotte de verslagen. Alleen de foto's zijn grotendeels van mijn hand.
Gr, Marco.
Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Ja, ik moet ook nog 4 dagen werken,......nou ja, ik ga nog 4 dagen naar mijn werk. Zeker geen grote opdrachten meer, die heb ik allemaal al afgerond.
Hoogstens een storing hier of daar verhelpen, en wat verkooporders uitvoeren.
Ondertussen ben ik al begonnen met het verzamelen van de dingen die mee moeten.
Op vrijdag was ik de motor, pak mijn spullen in, en vertrek dan in de namiddag naar mijn zus in Den Bosch.
Dan de volgende dag naar Marco, en de pret kan beginnen
Ik vind het best spannend, want ik spreek geen woord Frans, en ben soms een moeilijke eter.
Maar Frankrijk staat al heel lang op het verlanglijstje en nu gaat het er dan echt van komen.
Gelukkig red Marco zich wel met de taal, want die heeft, ter voorbereiding, alle afleveringen van "Allo, Allo" en een paar Pink Panter films , nog eens bekeken.
Frankrijk, we komen er aan.
Hoogstens een storing hier of daar verhelpen, en wat verkooporders uitvoeren.
Ondertussen ben ik al begonnen met het verzamelen van de dingen die mee moeten.
Op vrijdag was ik de motor, pak mijn spullen in, en vertrek dan in de namiddag naar mijn zus in Den Bosch.
Dan de volgende dag naar Marco, en de pret kan beginnen
Ik vind het best spannend, want ik spreek geen woord Frans, en ben soms een moeilijke eter.
Maar Frankrijk staat al heel lang op het verlanglijstje en nu gaat het er dan echt van komen.
Gelukkig red Marco zich wel met de taal, want die heeft, ter voorbereiding, alle afleveringen van "Allo, Allo" en een paar Pink Panter films , nog eens bekeken.
Frankrijk, we komen er aan.
gr. Henk
SYM Jet X 125 cc
Voge SR4 MAX 350cc
Salzburg 2016
Hongarije 2017
Italië en Oostenrijk 2018
Tsjechie en Polen 2019
Grand Tour Germania 2020
Sissi tour 2021
Sissi tour 2.0 2022
Germania tour 2023