• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!

Op pad met Bril, Baard en Scooter.

Heb je iets leuks gepland staan? Zet het hier neer en deel het met de groep.
Steven Luuko
Contacteer:

Meteen maar de daad bij het woord voegen.

Ik heb me voorgenomen om in ieder geval één keer in 2 weken een filmpje op Youtube te plaatsen. Om hier wat structuur in te brengen, heb ik besloten om de week op vrijdag, half 12 een filmpje online te zetten. Dit doe ik nu bijna twee jaar trouw. Soms ga ik om de week daadwerkelijk scooteren, maar het komt ook wel eens voor dat ik twee afleveringen in één dag film. Dan hoef ik 4 weken niet per sé op pad.
Vorig jaar vertrok ik zomaar ergens naar toe, zonder een plan om te filmen. Dit jaar is het wat meer gestructureerd. Ik heb een aantal scenario's klaar liggen waarbij ik een stadje of dorpje bezoek, vaak met een verhaaltje erbij om het filmpje wat interessanter te maken. Maar centraal staat het rijden door het landschap.
Ik rij meestal solo, waarbij ik kan stoppen en filmen waar en wanneer ik wil. Maar dat wilt niet zeggen dat ik altijd alleen wil rijden. Er mag best wel iemand mee die zin heeft om mee te rijden. Ik heb geen uitgestippelde route, wel een einddoel en misschien een paar tussenstops. De route is een verrassing en wordt soms ter plekke aangepast.
Wil je wel meerijden maar niet op film? Geen probleem, dan film ik om je heen en knip ik je er uit als je toevallig in beeld komt. Wil je wel op film? Dan maken we er iets leuks van!

De locaties waar ik naartoe wil? In willekeurige volgorde, misschien komen er nog bij of gaan er van af.
Breda, Aken, de stad Utrecht, Duisburg, de Veluwe Zoom en de Hoge Veluwe, rivier de Dommel, Kleef/Xanten, Genk. In de zomervakantie wil ik een grote ronde Nederland doen, waarbij eventueel een deel van de route meegereden kan worden.
Allemaal met startplaats Helmond, maar je kan ook op de route aanhaken. Ik rij 50cc, 45km/u (officieel). Als je als motorrijder mee wilt, dan kan dat.

Maar wanneer ga je? En waarheen? Vraag je je waarschijnlijk af.
Dat is nog een verrassing. Op dit moment is vooral het weer een verrassing, ik wil wel een beetje droog rijden. Wanneer ik een tochtje ga rijden, zal ik het hier laten weten. Meestal beslis ik een paar dagen van te voren, naargelang het weer het toelaat.

Hou deze pagina in de gaten voor meer informatie.
henkhouet

Een leuk initiatief Steven.
Ik kijk jouw filmpjes ook altijd met veel plezier.
John Knol

Dat is inderdaad een leuk initiatief
Als jij een route maakt of richting met een aantal plaatsen om aan te haken als het in de buurt is
Of voor de motor rijders verder is maar wel in tijd en zin haalbaar is zou het mooi zijn
Bij een andere club van mp3 waar ik ook lid ben
Soort gelijke toerritten soms met 2 of 3 opstap plekken
Misschien komt het gevoel en gewenning van iets uit zoeken voor een rit dan los bij de leden
Als ze mee denken en mee rijden
Ik hou het is de gaten
Groet John
MP3 300 HPE Sport
Hans v.d. Kleij

Ook ik zal het in de gaten houden want als je in de buurt van Den Haag of Zuid Holland bent dan rijd ik wellicht met je mee, lijkt me tof.
Gr Hans
Steven Luuko
Contacteer:

https://youtube.com/shorts/PDvpJ-L9hLU?feature=share
Toertochtje naar de Hoge Veluwe

en

https://youtube.com/shorts/AtX6hRsCOMA
Toertochtje naar Aken (Duitsland)

Laat een berichtje achter als je mee wilt.
Marco_61

Hoi Steef. Leuk dat je dat doet. Helaas zit ik dit weekend in Duitsland, maar wens je een veilige en leuke reis. Natuurlijk wacht ik de bril, baard, en scooter filmpjes af.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Steven Luuko
Contacteer:

Afgelopen zondag heb ik een leuke rit naar Nationaal Park de Hoge Veluwe gehad.
Veel gezien, veel gereden maar ook op tijd gerust en een terrasje gepakt.

Gisteren ben ik "even" naar Aken geweest.
Ook weer schitterend weer. Hartstikke druk in Aken, het leek wel alsof iedereen vakantie had.

Nu ben ik deel 1 van mijn video-verslag aan het maken over de Hoge Veluwe.
Aanstaande vrijdag komt dit filmpje online.

De eerstvolgende tocht die ik organiseer, is mijn rondje Nederland.
Exacte datums, start- en stopplaatsen en uitnodigingen volgen nog.
henkhouet

Vol verwachting klopt ons hart...... ..........

Vrijdag ga ik meteen kijken
Sympeter

Ik heb weer met veel plezier wat filmkes bekeken. :D
Groeten Peter.
henkhouet

Vakantiegevoel, heerlijk met de scooter erop uit.
Over 3 weken zijn Marco en ik ook weer op pad
Plaats reactie