Op dit moment staat de teller op 1395 kilometer. Het is eigenlijk nog geen weer geweest om te rijden. Te nat, te glad, te koud. Ik ben uit verveling toch maar begonnen wat dingen te bestellen. Als eerste een screenprotector bij Ali, voor mijn tft scherm. De originele van BMW kost €35,- en bij Alie 2 voor €6,-. Ook heb ik in Duitsland een BMW acculader besteld, en de cradle voor mijn telefoon.

- bmw charger.jpg (265.47 KiB) 14934 keer bekeken

- images.jpeg (22.77 KiB) 14934 keer bekeken
Scheelt toch een goede €100,- met Nederland. Ik snap niet dat hier alles zo duur moet zijn, tegenover andere landen.
Nu moet ik alleen nog een topkoffer, en een opzetruitje hebben. Dat opzetruitje is noodzaak, want op de snelweg wordt mijn hoofd door de rijwind alle kanten opgegooid. Een hoger scherm is niet echt ideaal, want ik zit dan de hele tijd tegen de rand te kijken. Ik ga eerst een goedkope bij onze Chinese vriend bestellen, en als dat goed werkt koop ik zeker een goede van Givi.
Over Givi gesproken....de topkoffer. Ik wilde eerst de 52 liter trekker bestellen (zie beginpost), maar twijfel nu of dat een goede keus is. Ik heb ook de Maxia 5 van 58 liter gezien, en die ziet er gelikt uit. Ga ik voor het stoere uiterlijk van de Trekker, of het elegante van de Maxia 5. Ik weet het nog niet. Maar ik heb nog de tijd. Een topkoffer is nog geen bittere noodzaak.
Ik zal wel zien.