Tja....er zijn inderdaad modellen geleverd bij Kymco waar het een of ander best wel aan schort. Er ook wel begrijpelijk want waar de scooter geproduceerd wordt wegen ze (bijna) allemaal maar net 50kg dus dan is het geen probleem maar hier in europa....ruim 100kg of meer is al standaard
Zie ook bij de G-Dink. 2013 is versie 1 op de markt gekomen en in 2016 hebben ze diverse keren aanpassingen moeten doen en waren we bij versie 6. Dus binnen 3 jaar al 6 x een aanpassing doen is in mijn ogen niet echt dat je kunt zeggen hier is goed over nagedacht. Neemt niet weg dat ik nog graag rij op mijn 6e versie. En zelfs bij het inrijden kwamen diverse problemen naar voren echter na het vergelijken met de vorige modellen heb ik de (fouten) verwijderd en doet het precies zoals een scooter het hoort te doen.
Ach en zo heeft Piaggio en Vespa ook zo zijn modellen waar het wel eens fout mee kon gaan. (doorbuigende frames)