Ik ben Henk, geboren in 1953 net voor de watersnoodramp. Dat waren dus twee rampen achter elkaar

. Mijn eerste was een rode Peugeot met mono vering voor, dat was dus waardeloos. Maar hij reed als een duivel. De tweede was een Kymco Bet&Win 50 met waterkoeling, had ik nooit weg moeten doen, reed net als de vorige als een d....... Daar kan geen ene Kymco meer aan tippen. Vervolgens een - je raad het al - weer een Kymco maar dan een Grand Dink 50S of te wel het rijdend bankstel.

Op het ogenblik ja wel weer een Kymco maar dan een G-Dink 50 (05-2013) 9200km op de teller, dus net ingereden. Rij er op het ogenblik niet veel op vanwege het gebrek aan toertochten. KTN ter ziele wel een hele leuke tijd gehad daar, STN tsja. Ben nog wel ook lid van STC Vrijevogels. Maar daar zijn de toertjes te ver weg (allemaal vanaf het midden en hoofdzakelijk het oosten v.h. land), ja ik moet ook nog is een keer terug naar Scheveningen, en 's avonds lig ik graag in mijn eigen bed. Oh ja m'n huidige Kymco is uitgerust met een Motoflo navigatie systeem voldoet prima. Zo het is een heel verhaal maar dan weten jullie ook waar je aan toe bent.
M.vr.gr.
Henk