hij rijd beter dan mijn xtown, voelt lichter en strakker aan. ook is zit iets beter.
wel inmiddels 2 nadelen ervaren:
1. scherm geeft toch minder bescherming als ik dacht.
2. plek voor schoenen is redelijk smal.
punt 1 is eventueel te wijzigen met aftermarket scherm wat ik ook op xtown gezet heb.
punt 2 is niet te wijzigen maar algemene positie is juist beter. met mijn 1,90 kan ik zelfs voorvoetsteun plekken gebruiken wat op xtown niet gaat.
door lagere zit is benen op steunen zetten ook makelijker en is zwaartepunt ook lager.
Eerst indruk van 25km is dus zeer positief.
snelheid nog niet kunnen testen want hij is eigenlijk nog niet ingereden en er stond een zeer stevige wind.
mooie machiene bouke!
inderdaad zo een scherm is persoonlijk en achteraf te wijzigen.
de smallere voeten trede s is schijnbaar een sym dingetje ik ondervond dat verschil met de kleine broertje s van de door jou genoemde scooters ook!
in mij geval dus jet 14/ g dink.
maar als jij net zo blij bent met jou sym als ik met de mijne zullen de km s er met een flinke glimlach bij op komen!
roelf
Verdulleme Bouke, ik benijd je, wat,...
ik ben zelfs jaloers.
Wat een prachtige scooter.
En een oplossing voor je kleinere plek voor je voeten,. .... in de efteling zag ik schoenen, waarvan de neus omhoog staat, scheelt gauw 5 cm lengte.
Zou kunnen helpen. (LOL)
Geniet ervan, kerel, en veel veilige kilometers gewenst
glimlach was er al bij de eerste meters. voelt stukken beter aan als new dink maar dus ook beter dan mijn xtown. xtown voelt wel zwaarder aan als meer een motor, joymax voelt echter scherper aan. vering en remmen voelen gelijkwaardig.
voordeel van new dink was wel vlakke vloer, daar zal ik aan moeten wennen.
lager en smaller scherm heeft in de zomer weer zijn voordeel.
Verdulleme Bouke, ik benijd je, wat,...
ik ben zelfs jaloers.
Wat een prachtige scooter.
En een oplossing voor je kleinere plek voor je voeten,. .... in de efteling zag ik schoenen, waarvan de neus omhoog staat, scheelt gauw 5 cm lengte.
Zou kunnen helpen. (LOL)
Geniet ervan, kerel, en veel veilige kilometers gewenst