vulneratos schreef: ↑25 apr 2021, 09:32echter ben ik ook wel van mening dat ik altijd eerst moet "voelen".
-
- Beheerder
-
-
Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
Op weg naar een mooi & nieuw begin!
Een nieuwe Aprilia
- vulneratos
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 14 jun 2020, 14:27
- Locatie: Soesterberg
Hier de originele folder…..eindelijk.
Volgens het forum bij de Vrije Vogels zal hij in Juni te zien zijn….maar weten nog niet welke dealer hem als eerste heeft….
En ja ik ga zeker even passen….
Hier alvast de folder:
https://www.aprilia.com/wlassets/aprili ... 4-2021.pdf
Volgens het forum bij de Vrije Vogels zal hij in Juni te zien zijn….maar weten nog niet welke dealer hem als eerste heeft….
En ja ik ga zeker even passen….
Hier alvast de folder:
https://www.aprilia.com/wlassets/aprili ... 4-2021.pdf
Heavy User 2013
Heavy User 2018
Dagrecord: 857km
Heavy User 2018
Dagrecord: 857km
Dat is ook mijn grote angst
En waar ik tijdje geleden toen ik gedoe had met de sym merk ik nu ik altijdje probleemloos rijd ik er minder naar kijk en objectiever kan kijken
Zie je ook kleine andere dingen de voeten en is hij te kietelen
Groet Martin
mooie machine !
qua model meer in mijn geachte goed passend dan de jet 14.. toen ik nog g dink reed..
ik ben ook bang dat de voetenruimte tegen valt en de onbedoelde extra mogelijkheid bij de jet 14 voetje s langs het kuipwerk hak op dat uitsteeksel..
zie ik hier niet
ook jammer van de tank onder het zadel dat je er zelf een zijstandaard bij moet kopen.
en ik vind het met de contactsleutel openen van de budy seat echt achterhaalt,
dan kan hij wel behoorlijk goedkoper zijn dan de jet 14.
tot nu toe overtreft hij die in 2 dingen dashboardkastje en dashboard.
qua model meer in mijn geachte goed passend dan de jet 14.. toen ik nog g dink reed..
ik ben ook bang dat de voetenruimte tegen valt en de onbedoelde extra mogelijkheid bij de jet 14 voetje s langs het kuipwerk hak op dat uitsteeksel..
zie ik hier niet
ook jammer van de tank onder het zadel dat je er zelf een zijstandaard bij moet kopen.
en ik vind het met de contactsleutel openen van de budy seat echt achterhaalt,
dan kan hij wel behoorlijk goedkoper zijn dan de jet 14.
tot nu toe overtreft hij die in 2 dingen dashboardkastje en dashboard.
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Dat digitale dashboard is het helemaal. Dat ziet er echt gelikt uit. Ik had gelezen dat een iget blokje wel op te voeren is, maar dat het niet goedkoop is. Kan zomaar een paar honderd euro kosten.
https://ddltuning.nl/product/tuning-eur ... age-kosten
En op de website van Joey Schaar zie ik zelfs prijzen van over de €300,- voorbij komen.
https://ddltuning.nl/product/tuning-eur ... age-kosten
En op de website van Joey Schaar zie ik zelfs prijzen van over de €300,- voorbij komen.
Gr, Marco.
Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Hoi vergeet niet de standaard led verlichting je hoeft geen aparte drager te kopen voor je kofferTomosje schreef: ↑09 aug 2021, 20:09mooie machine !
qua model meer in mijn geachte goed passend dan de jet 14.. toen ik nog g dink reed..
ik ben ook bang dat de voetenruimte tegen valt en de onbedoelde extra mogelijkheid bij de jet 14 voetje s langs het kuipwerk hak op dat uitsteeksel..
zie ik hier niet
ook jammer van de tank onder het zadel dat je er zelf een zijstandaard bij moet kopen.
en ik vind het met de contactsleutel openen van de budy seat echt achterhaalt,
dan kan hij wel behoorlijk goedkoper zijn dan de jet 14.
tot nu toe overtreft hij die in 2 dingen dashboardkastje en dashboard.
En ja het wat sneller maken als het hetzelfde blok is als van vespa moet dat mogelijk zijn