Henk john heeft al aangeboden om met de auto te gaan.
Dan kan je eventueel met hem.mee rijden
-
- Beheerder
-
-
Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
Op weg naar een mooi & nieuw begin!
vtc de Roadrunners 5 jarig jubileum 6 september Arnhem
Patrick, als je Reusel haalt met je scooter, dan kun je eventueel naar mij komen. In de garage kun je hem, dan weer opladen. En als het goed weer is, kun je de 125cc Sym meekrijgen, en ik rij dan met de bmw. Rijden we gewoon over b-wegen naar Schaarsbergen. Als het slecht weer is gaan we met de auto.
Gr, Marco.
Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Patrick, als je Reusel haalt met je scooter, dan kun je eventueel naar mij komen. In de garage kun je hem, dan weer opladen. En als het goed weer is, kun je de 125cc Sym meekrijgen, en ik rij dan met de bmw. Rijden we gewoon over b-wegen naar Schaarsbergen. Als het slecht weer is gaan we met de auto.
[/quote]
Hey Marco,
Uiteraard haal ik Reusel kan ongeveer 135km rijden is maar hoe mijn rechterhand de boel onder controle houd.
Mooi aangeboden Marco maar ik leen geen spullen van andere mensen zelf leen ik ook niets uit. Angst om iets kapot te maken van een ander of dat een ander iets per ongeluk iets kapot van mij..
Je aanbod is niks mis mee Marco maar ik voel me er niet fijn bij.
Dan ga ik wel oefenen op de regen dans

[/quote]
Hey Marco,
Uiteraard haal ik Reusel kan ongeveer 135km rijden is maar hoe mijn rechterhand de boel onder controle houd.
Mooi aangeboden Marco maar ik leen geen spullen van andere mensen zelf leen ik ook niets uit. Angst om iets kapot te maken van een ander of dat een ander iets per ongeluk iets kapot van mij..
Je aanbod is niks mis mee Marco maar ik voel me er niet fijn bij.
Dan ga ik wel oefenen op de regen dans

Ik rij nu Elektrisch een Super Soco CPX
Kymco New Dink van september 2011 58783 km op de teller
Sym Jet 14 Euro 5 van april 2021 398 km op de teller
Kymco New Dink van september 2011 58783 km op de teller
Sym Jet 14 Euro 5 van april 2021 398 km op de teller