-
- Beheerder
-
-
Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
Op weg naar een mooi & nieuw begin!
Mijn ND
- Hans v.d. Kleij
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44
Ik had dus een heel nieuw blok en moest hem opnieuw inrijden, is nu al weer poos geleden en de kilometerstand is bijna op een halve ton, ik moet nog ongeveer 500 km.
Het is nog steeds een perfect rijdende scoot en ben er nog steeds blij mee.
Gr Hans
De New Dink, nog steeds een prachtige scooter
gr. Henk
SYM Jet X 125 cc
Voge SR4 MAX 350cc
Vakantie naar Salzburg 2016
Vakantie naar Hongarije 2017
Vakantie naar Italië en Oostenrijk 2018
Vakantie naar Tsjechie en Polen 2019
Vakantie Grand Tour Germania 2020
Vakantie de grote Sissi tour 2021
Vakantie de grote Sissi tour 2.0 2022
SYM Jet X 125 cc
Voge SR4 MAX 350cc
Vakantie naar Salzburg 2016
Vakantie naar Hongarije 2017
Vakantie naar Italië en Oostenrijk 2018
Vakantie naar Tsjechie en Polen 2019
Vakantie Grand Tour Germania 2020
Vakantie de grote Sissi tour 2021
Vakantie de grote Sissi tour 2.0 2022
- Hans v.d. Kleij
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44
Ik weet wie het zegt, ik snap er eigenlijk nog steeds niets van dat je je geliefde ND hebt weggedaan
Groet Hans
Groet Hans
- Korps Mariniers
- Site Admin
- Berichten: 355
- Lid geworden op: 08 apr 2020, 12:18
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Hij blijft mooi Hans ik zelf heb er nooit eentje gehad, ik heb wel in dubio gestaan om hem te kopen maar de zit was niet mijn ding.
Gr. Harry
Gr. Harry
Mijn motto is: Over tot de orde van de dag.
- Hans v.d. Kleij
- Berichten: 584
- Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44
Ik was vandaag bij mijn dealer en hij vertelde dat de vervanger van de ND is geïntroduceerd, en hij vroeg me wanneer ik hem ga bestellen met een lach, nou nu zeker nog niet, kost me teveel en mijn ND rijd nog perfect, zolang ik hem nog goed rijdend kan houden laat ik het zo, als er maar onderdelen zijn te krijgen en ik heb niet even €3200- op de plank liggen, want daar praten we ongeveer over.
Heb meteen op de Kymco site gekeken en ja hoor hij staat erop en als je het bekijkt is het volgens mij de motorversie op het plaatje maaaaaar hij is wel heel erg mooi, dus wie weet wat de toekomst gaat brengen, voorlopig blijf ik lekker op de ND rijden.
Gr Hans
Heb meteen op de Kymco site gekeken en ja hoor hij staat erop en als je het bekijkt is het volgens mij de motorversie op het plaatje maaaaaar hij is wel heel erg mooi, dus wie weet wat de toekomst gaat brengen, voorlopig blijf ik lekker op de ND rijden.
Gr Hans
Even doorsparen Hans.Hans v.d. Kleij schreef: ↑18 dec 2024, 13:42Ik was vandaag bij mijn dealer en hij vertelde dat de vervanger van de ND is geïntroduceerd, en hij vroeg me wanneer ik hem ga bestellen met een lach, nou nu zeker nog niet, kost me teveel en mijn ND rijd nog perfect, zolang ik hem nog goed rijdend kan houden laat ik het zo, als er maar onderdelen zijn te krijgen en ik heb niet even €3200- op de plank liggen, want daar praten we ongeveer over.
Heb meteen op de Kymco site gekeken en ja hoor hij staat erop en als je het bekijkt is het volgens mij de motorversie op het plaatje maaaaaar hij is wel heel erg mooi, dus wie weet wat de toekomst gaat brengen, voorlopig blijf ik lekker op de ND rijden.
Gr Hans
Hij is wel ontzettend mooi, en ja, inderdaad een waardige opvolger van de ND.
gr. Henk
SYM Jet X 125 cc
Voge SR4 MAX 350cc
Vakantie naar Salzburg 2016
Vakantie naar Hongarije 2017
Vakantie naar Italië en Oostenrijk 2018
Vakantie naar Tsjechie en Polen 2019
Vakantie Grand Tour Germania 2020
Vakantie de grote Sissi tour 2021
Vakantie de grote Sissi tour 2.0 2022
SYM Jet X 125 cc
Voge SR4 MAX 350cc
Vakantie naar Salzburg 2016
Vakantie naar Hongarije 2017
Vakantie naar Italië en Oostenrijk 2018
Vakantie naar Tsjechie en Polen 2019
Vakantie Grand Tour Germania 2020
Vakantie de grote Sissi tour 2021
Vakantie de grote Sissi tour 2.0 2022
Zithoogte is lager dan die van de Symphony ST.
Blok is daarentegen sterker. Moet in gekietelde toestand tegen de 3,7 pk uit te halen zijn.
Verbruik is voorbeeldig.
Foto is inderdaad van de motorversie.
Officieel zijn ze bij Kymco NL op de vingers getikt door de Reclame Code Commissie om dit niet meer te doen, in het kader van: what you see is NOT what you get, maar vooruit. Ik wil het deze maal niet op de spits drijven.
Zichtbaar is dat de bevestiging van de achterveer aan het blok van eenzelfde degelijke makelij is als die van SYM.
Die kan mijn corpulente habitus dus wel aan.
Ik ga zeker proefzitten.
Indien de ruimte in de kelder toereikend is zal het bij mij ongetwijfeld toch weer gaan kriebelen.
Ik wil echter alleen proefrijden op een ontgrensde versie, zodat ik weet wat ik koop.
Bij de Symphony voelde ik me toch een beetje bekocht.
Eindoordeel: Fraai
Blok is daarentegen sterker. Moet in gekietelde toestand tegen de 3,7 pk uit te halen zijn.
Verbruik is voorbeeldig.
Foto is inderdaad van de motorversie.
Officieel zijn ze bij Kymco NL op de vingers getikt door de Reclame Code Commissie om dit niet meer te doen, in het kader van: what you see is NOT what you get, maar vooruit. Ik wil het deze maal niet op de spits drijven.
Zichtbaar is dat de bevestiging van de achterveer aan het blok van eenzelfde degelijke makelij is als die van SYM.
Die kan mijn corpulente habitus dus wel aan.
Ik ga zeker proefzitten.
Indien de ruimte in de kelder toereikend is zal het bij mij ongetwijfeld toch weer gaan kriebelen.
Ik wil echter alleen proefrijden op een ontgrensde versie, zodat ik weet wat ik koop.
Bij de Symphony voelde ik me toch een beetje bekocht.
Eindoordeel: Fraai
Geld maakt niet gelukkig, maar Ik ben liever ongelukkig mét geld dan zonder...
Pekelfiets: Jan Janssen Impress.
Droge fiets: SYM Symphony ST 50i (2021)
Dagrecord: 285 km (Kymco New Dink 2014)
Zuinigheidsrecord: 1:54,7 (Kymco New Dink 2014)
Pekelfiets: Jan Janssen Impress.
Droge fiets: SYM Symphony ST 50i (2021)
Dagrecord: 285 km (Kymco New Dink 2014)
Zuinigheidsrecord: 1:54,7 (Kymco New Dink 2014)
absoluut.
en alhoewel ik hoop dat ik het motor scooter rijden nog lang mag doen .
mochten de nekklachten aan houden en ik het advies moeten opvolgen van de specialist om misschien toch terug te gaan naar een brommer.
ivm de belasting van de nekspieren tijdens het rijden
.zal deze nummer 1 van de mogelijke kandidaten zijn
en alhoewel ik hoop dat ik het motor scooter rijden nog lang mag doen .
mochten de nekklachten aan houden en ik het advies moeten opvolgen van de specialist om misschien toch terug te gaan naar een brommer.
ivm de belasting van de nekspieren tijdens het rijden
.zal deze nummer 1 van de mogelijke kandidaten zijn
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Blijft een plaatje , IK heb er ruim 60.000km gereden en probleemloos .
Nu deze dagen is het de Super Soco CPX elektrische scooter net 3000km er opstaan
Nu deze dagen is het de Super Soco CPX elektrische scooter net 3000km er opstaan
Ik rij nu Elektrisch een Super Soco CPX
Kymco New Dink van september 2011 58783 km op de teller
Sym Jet 14 Euro 5 van april 2021 398 km op de teller
Kymco New Dink van september 2011 58783 km op de teller
Sym Jet 14 Euro 5 van april 2021 398 km op de teller
- Henk Roeleveld
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 07 nov 2020, 18:06
- Locatie: Scheveningen
nog steeds een fraaie scooter de ND, ik zit ook al met een scheef oog naar de Kymco 50 te kijken, echt mooi. Maar aardig aan de prijs, dus ff door sparen.
groeten Henk R.
groeten Henk R.
Henk Roeleveld - Sym Jet 14 E4