• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Een BMW jonguh.

Showoff! Maar serieus, wees trots op je vervoer! Deel het met de rest van het forum en wees trots waarmee je te zien bent.
Gebruikersavatar
John Knol
Berichten: 450
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:16
Locatie: Vlaardingen

Gelukkig Marco
Hij is weer terug ga nog even kort genieten dit weekend blijft het nog droog
Maar in oktober kan het nog een paar dagen mooi weer zijn dus .....
Groetjes John
MP3 300 HPE Sport
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 1072
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Ik heb vandaag mijn "nieuwe" BMW opgehaald. Onderweg naar huis merkte ik dat het nieuwe blok beter loopt als het oude, minder rauw. En hij moet nog ingereden worden, dus kan alleen maar beter worden. Toen ik de motor thuis de garage inreed, weerkaatste het motorgeluid van de muren af. Het eerste wat ik merkte was dat ik het tikken van de kleppen niet hoorde. Bij het oude blok maakten die nogal wat herrie, maar nu dus niet meer. Het geluid wat hij produceerde was een stuk gelikter. Ik kan daaruit concluderen dat het oude motorblok van het begin af aan al niet goed geweest is. Dat resulteerde uiteindelijk in een total loss, wat onder garantie gefikst is. Ik ben weer helemaal blij, en ga er ook zo snel mogelijk 1000 kilometer op zetten, als het weer het toelaat.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Sympeter
Berichten: 515
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:17

Mooi Marco, kunt vandaag al beginnen, nog effe goei weer. :D
Groeten Peter.
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 1072
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Het schiet al goed op met de kilometers. Nog een goede 350 en dan zit ik aan de 1000, en kan hij zijn eerste beurt opnieuw krijgen. Ik heb hem voor de verandering eens wat rustiger ingereden. Het toerental mag met inrijden niet boven de 7000 toeren komen, wat ook zeker niet is gebeurd. Hooguit rond de 6000 heb ik hem gehouden, wat voor mij al een hele prestatie is, omdat ik van nature een redelijk vlotte rijder ben. Tot nu toe loopt het nieuwe blok heerlijk, en ben er wel content mee. Van de week ff bellen voor de onderhoudsbeurt, en dan kan ik er weer tegen.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
John Knol
Berichten: 450
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:16
Locatie: Vlaardingen

Dat is mooi Marco morgen ook nog een dag om te rijden
Als je uit geslapen ben :lol: O nee je gaat zondag de nacht in :D
Fijn om te horen dat hij weer lekker rijd
Veel plezier zolang je nog kunt rijden

Groet John
MP3 300 HPE Sport
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 1072
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Vandaag de 1000 km beurt uit laten voeren. De motor loopt heerlijk. Na deze 1000 km is hij nog niet helemaal los gereden, maar het verschil met het oude blok is nu al goed merkbaar. Me is helemaal happy nu. :D
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 491
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

Hoi marco
Goed om te horen dat nu alles goed is
Helaas is het toerseizon grotendeels voorbij
Groet martin
Plaats reactie