• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!

Mijn nieuwe aanwinst Sym Jet X 125

Showoff! Maar serieus, wees trots op je vervoer! Deel het met de rest van het forum en wees trots waarmee je te zien bent.
Stoyanov

Skitterend !
Geld maakt niet gelukkig, maar Ik ben liever ongelukkig mét geld dan zonder...

Pekelfiets: Jan Janssen Impress.
Droge fiets: SYM Symphony ST 50i (2021)

Dagrecord: 285 km (Kymco New Dink 2014)
Zuinigheidsrecord: 1:54,7 (Kymco New Dink 2014)
boukeent

henk mijn ervaring met 300cc en snelweg is overeenkomstig. zelfs een 300 cc zit aan zijn top en ik kan goed meekomen op rechterbaan.

voor mij geen probleem want ik probeer snelwegen te mijden. Op 100 km wegen die in duitsland veel voorkomen heb ik genoeg over om even te versnellen bij bv inhalen.

1 op 40 is lekker zuinig en dat haal ik niet. ik blijf steken op 1 op 28 a 29.

lekker genieten en je zal merken dat 125 cc je toch iets meer vrijheid geeft.

Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
John Knol

Geweldig Henk
Heel mooi en nog mooier met de koffer er op
Mocht je hem zat zijn ik heb nog een jet 14 van de zelfde kleur met koffers :lol:
Veel plezier en veilige kilometers
MP3 300 HPE Sport
Tomosje
Site Admin

Nou gister met de vogels gereden.
Een gemengde rit.
Diverse wegen stukken 50 gereden bromfiets snelheid ook flinke stukken 90 op de teller.
Lisa achterop.
Koffers enz.
Kom ik op een verbruik van 1 op 28.75 uit.
Dat vind ik echt meevallen.
Ik kom tot 120 op de teller zo.met haar onderweg.
Wat gps zo 110 a 112 km per uur is.
Ik vind dat zeer acceptabel.
We hebben thuis nog lang zitten napraten.
Ik was van plan om een jet 14 weer te kopen.ivm de kosten..
Kreeg te horen rijdt dat ding niet kost het weinig.
Die herdenkings vereniging kost 40 euro per jaar..
Voor niks de afgelopen 3 jaar..
Vissen heb je ook al een jaar niet gedaan
Tja zo bekeken.
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
henkhouet

En gisteren was het dan zover.

Toen ik thuis kwam, stond in de gemeeschappelijke ruimte van het appartementencomplex waar ik woon, een aantal kastjes, die waarschijnlijk weggegooid moesten worden, of misschien door iemand anders opgehaald zouden worden.
Nu mag ik deze ruimte voorlopig ook gebruiken om mijn motoren neer te zetten, zodat ze niet buiten hoeven te staan.

En hoewel de ruimte groot genoeg is, en die kastjes mij niet echt in de weg stonden, vond ik het toch wel een mooie gelegenheid om eens te proberen om mijn Sym Jet X weg te doen.
Iedere maand betaalde ik nog steeds belasting en verzekering voor deze motorscooter, terwijl ik er totaal niet meer op reed.

Ik zette een advertentie van de Jet X op marktplaats, en binnen een half uur werd ik gebeld, door een vriendelijke jongeman, die wel interesse had.
En nog eens een uurtje later, stond deze jongeman, met een kameraad, bij mij op de stoep.

Hij was meteen onder de indruk van de scooter, en na een testritje, hebben wel de verkoop/koop gesloten.
Ik blij, maar hij was helemaal in de wolken met zijn nieuwe aanwinst.

Logisch ook, want de scooter was geheel schadevrij, altijd perfect onderhouden, met nog 2 jaar fabrieksgarantie, en pas een grote beurt gehad, en stond op nieuwe banden.

Ik heb er niet te veel voor gevraagd, € 1250 , en daar heb ik nog ietsje afgetrokken, omdat ik de 2e sleutel ooit verloren was, en zo'n sleutel kopen en laten programmeren kost ongeveer € 90.

De scooter heeft me altijd gebracht waar ik heen wilde, ruim 27.750 km lang.

Ik gun de jongeman die hem gekocht heeft evenveel plezier van mijn (ex)-scooter als dat ik ervan gehad heb.

Toen ik na de verkoop op de bank zat, werd ik opnieuw gebeld door een andere jongeman, die hem had willen kopen, en teleurgesteld was, dat hij al verkocht was.
Ik vertelde hem, dat mijn beste maatje (Marco) eenzelfde scooter heeft, even oud, zelfde kleur, met zelfs minder kilometers, en weliswaar zonder kofferset, maar dat die nog te koop was.
Daar wilde hij graag op ingaan, en dus heb ik zijn gegevens doorgespeeld aan Marco.
Hopelijk komt dit ook tot een mooie deal, dan zijn er met één advertentie, meteen vier mensen blij gemaakt, 2 verkopers en 2 kopers.
John Knol

In de aanbieding een frame met 2 koffers
Passend op sym jet 14 en jet X
MP3 300 HPE Sport
Plaats reactie