• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!

Een BMW jonguh.

Showoff! Maar serieus, wees trots op je vervoer! Deel het met de rest van het forum en wees trots waarmee je te zien bent.
Marco_61

Ik heb de eerste 1300 kilometer na de winterstop er al weer op zitten. Er zijn geen bijzonderheden te melden. Het nieuwe blok houdt zich goed, en ronkt als een tevreden kater. Nog 7270 km. voor de volgende beurt. Dat zal hoogstwaarschijnlijk dus pas na de vakantie in Frankrijk zijn. Het wordt zo wel een beetje saai, als alles gaat zoals het hoort te gaan. Ik heb ook niets voor de motor gekocht, want hij nis al vrij compleet uitgerust, en eigenlijk heb ik alles wat ik wil hebben.....alhoewel een Malossi vario eventueel nog zou kunnen. Nu weet ik toevallig dat vriendje Henk er hoogstwaarschijnlijk eentje in zijn Voge laat zetten. Nu is dat hetzelfde blok en variateur als van de BMW. Mocht blijken dat dit veel verschil maakt, dan overweeg ik om dat ook te doen. Mits ik mijn garantie blijf behouden. We zullen zien.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Tomosje
Site Admin

Dus eigenlijk een machine waar we allemaal van dromen.
Geen zorgen betrouwbaar goed uitgerust
Fijne prestatie s en weinig onderhoud.
Hmmm wel zaai haha
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Marco_61

Tomosje schreef:
12 apr 2025, 09:42
Dus eigenlijk een machine waar we allemaal van dromen.
Geen zorgen betrouwbaar goed uitgerust
Fijne prestatie s en weinig onderhoud.
Hmmm wel zaai haha
Saai wil ik niet zeggen. Ik heb dat ding gekocht om te touren, en niet om te knutselen.
Gr, Marco.

Sympeter

Nee knutselen moet je bij deze machines maar aan een vakman overlaten. :mrgreen:
Groeten Peter.
Marco_61

Over 5 weken krijgt hij zijn beurt weer. De 10.000 voor het motorblok, en 20.000 voor de rest van de machine. Ik weet ook al wat het gaat kosten. €450.-. BAM, of het niets is. En dan mogen er geen onvoorziene kosten zijn, zoals remblokken, of een nieuwe band. Vrijdag de 18e juli brengen, en ik krijg dan een leenmotor mee. De 19e ga ik op vakantie, dus die beurt is niets te vroeg. Ze hebben het daar zo druk dat ik 6 weken moet wachten voordat ik aan de beurt ben. Na ja, we zullen zien.
Gr, Marco.

John Knol

Dat is mooi dan kun je rustig op vakantie
Dan heb daar geen zorgen meer om alles goed na gekeken
Straks weer de nodige kilometers erop zetten en genieten
MP3 300 HPE Sport
Plaats reactie