Hartstikke leuk John. Ook jij staat erbij.
-
- Beheerder
-
-
Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
Op weg naar een mooi & nieuw begin!
Tour du Helmond 8 juli 2023
Gr, Marco.
De 3 dagen mini tour Duitsland, Luxemburg, en Ardennen 2019
Vakantie 2020 de "Grand Tour Germania"
Vakantie 2021: de grote Sissi tour
Vakantie 2022: de grote Sissi Tour 2.0
- Hans v.d. Kleij
Hoi Marco ik kom definitief wel op de Tour du Helmond, heb ook geboekt bij Herberg de Brabandse kluis.
Dat word dan een een Roadrunnersherberg
Ik ga wat regelen met John zodat we samen kunnen rijden.
Gr Hans
Dat word dan een een Roadrunnersherberg

Ik ga wat regelen met John zodat we samen kunnen rijden.
Gr Hans
Gr, Marco.
Ik wilde vandaag bij mijn Pa koffie gaan drinken, en aansluitend de route nog een keer voorrijden, en een lunchplek reserveren. Ben ik 25 km onderweg, kom ik er achter dat ik de TomTom niet bij had. Toch maar doorgereden naar mijn Pa in Helmond voor koffie. Morgen wordt het ook een mooie dag, dus dan nog maar een keer die kant op. Niet voor koffie, maar voor de lunchplek. Zucht....wat heb ik een zwaar leven.
Gr, Marco.
Wel een leuk zwaar levenMarco_61 schreef: ↑13 mei 2023, 17:56Ik wilde vandaag bij mijn Pa koffie gaan drinken, en aansluitend de route nog een keer voorrijden, en een lunchplek reserveren. Ben ik 25 km onderweg, kom ik er achter dat ik de TomTom niet bij had. Toch maar doorgereden naar mijn Pa in Helmond voor koffie. Morgen wordt het ook een mooie dag, dus dan nog maar een keer die kant op. Niet voor koffie, maar voor de lunchplek. Zucht....wat heb ik een zwaar leven.

Echt wel.martin66 schreef: ↑13 mei 2023, 20:54Wel een leuk zwaar levenMarco_61 schreef: ↑13 mei 2023, 17:56Ik wilde vandaag bij mijn Pa koffie gaan drinken, en aansluitend de route nog een keer voorrijden, en een lunchplek reserveren. Ben ik 25 km onderweg, kom ik er achter dat ik de TomTom niet bij had. Toch maar doorgereden naar mijn Pa in Helmond voor koffie. Morgen wordt het ook een mooie dag, dus dan nog maar een keer die kant op. Niet voor koffie, maar voor de lunchplek. Zucht....wat heb ik een zwaar leven.![]()

Gr, Marco.
- Hans v.d. Kleij
Kappe nâh met dat zware leive, ik ken me d'r heilemaal niets bè voâhstellûh.Marco_61 schreef: ↑14 mei 2023, 00:05Echt wel.martin66 schreef: ↑13 mei 2023, 20:54Wel een leuk zwaar levenMarco_61 schreef: ↑13 mei 2023, 17:56Ik wilde vandaag bij mijn Pa koffie gaan drinken, en aansluitend de route nog een keer voorrijden, en een lunchplek reserveren. Ben ik 25 km onderweg, kom ik er achter dat ik de TomTom niet bij had. Toch maar doorgereden naar mijn Pa in Helmond voor koffie. Morgen wordt het ook een mooie dag, dus dan nog maar een keer die kant op. Niet voor koffie, maar voor de lunchplek. Zucht....wat heb ik een zwaar leven.![]()
![]()
![]()

hahahahahaha
gr Hans
De tour heb ik weer een keer uitgereden, en even een lunchplek gezocht, en gevonden. Maar daar was het zo ontzettend druk vanwege moederdag, dat ik niet gestopte ben daar. Ik bel ze wel voor een reservatie.
De tour ziet er goed uit, en dat kan ook niet anders want Brabant is gewoon de mooiste provincie. En we hebben de meeste fietspaden, en dat is wel een nadeel, want er zitten er nogal wat in de route. Het beste zou zijn als er iemand van de 50cc tourders een tomtom heeft, dan kan ik de gpx-file naar hem sturen, en kan hij op de fietspaden voorop rijden. Anders pleur ik de zijkoffers er vanaf, dan lijkt het gewoon een 50cc scooter, en rijd ik gewoon mee op het fietspad. De eventuele bekeuringen delen we dan gewoon door het aantal medetourders.

De tour ziet er goed uit, en dat kan ook niet anders want Brabant is gewoon de mooiste provincie. En we hebben de meeste fietspaden, en dat is wel een nadeel, want er zitten er nogal wat in de route. Het beste zou zijn als er iemand van de 50cc tourders een tomtom heeft, dan kan ik de gpx-file naar hem sturen, en kan hij op de fietspaden voorop rijden. Anders pleur ik de zijkoffers er vanaf, dan lijkt het gewoon een 50cc scooter, en rijd ik gewoon mee op het fietspad. De eventuele bekeuringen delen we dan gewoon door het aantal medetourders.

Gr, Marco.
oke de boetes delen we hmm
effe afwachten wat de verhouding is dan .
zijn er minder 50 dan meer cc s zou het zomaar goedkoper kunnen zijn om die op de weg ipv het fietspad te laten rijden haha
en dat Brabant een mooie provincie is das duidelijk.. of het de mooiste is euhm..
ik heb last van de medicatie dus zeg maar even niks
Marco fijn dat je dit weer op de kaart en agenda hebt gezet!
Roelf
effe afwachten wat de verhouding is dan .
zijn er minder 50 dan meer cc s zou het zomaar goedkoper kunnen zijn om die op de weg ipv het fietspad te laten rijden haha
en dat Brabant een mooie provincie is das duidelijk.. of het de mooiste is euhm..
ik heb last van de medicatie dus zeg maar even niks

Marco fijn dat je dit weer op de kaart en agenda hebt gezet!
Roelf
don’t travel to fast or you’ll miss everything that travelling is all about’