• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!

Beter vroeg geboekt, dan veel betaald.

Heb je iets leuks gepland staan? Zet het hier neer en deel het met de groep.
Anouke

De kans bestaat dat ik in februari of maart er nog een paar dagen tussenuit ga met een collega (v). We denken nu aan Maleisie. Paar dagen Kuala Lumpur en een paar dagen naar Pulau Tioman, een tropisch bounty eiland met zeewatertemperatuur van 32 graden. Ik ben vaker in dit land geweest en je kunt er fantastisch eten. Zuid Afrika werd mij ten strengste ontraden ivm met 21.000 moorden per jaar. Toeristen hebben 90% kans te worden bestolen of overvallen... Dus een grote NoNo voor mij.

Groetjes Anouke
Huidige brommer/scooters:
Puch VS Dreigang 1959
Aprilia Habana 2000
Kymco X-Town 125cc 2018
Sym Symphony 2025
boukeent

ik zal eerlijk zijn.... ik weet niet of ik met motorscooter kom. kans ik hopelijk groot dat ik iemand kan meenemen met de auto. het is een persoon die mij dierbaar is. hopelijk gaat hij ja zeggen en ik neem hem graag mee.
Sym adx 300, 2025
Sym joymax z 300i, 2019
Mach dirt track 650, 2019
Anouke

Door de oorlog en de enorme stijging van brandstofprijzen is Azië geen haalbare kaart meer. Mocht je al een vlucht naar Maleisië kunnen boeken dan zijn de prijzen met 400% gestegen. Die bedragen zijn voor mij toch echt te hoog.
Bij mooi weer ga ik voor 2 dagen naar Remagen. Daar ben ik al zo vaak langs gereden en gezegd; "hier moet ik toch echt eens heen". Dat gaat nu gebeuren.
In Juni een dagje met twee nachten naar Ney. Lijkt me gezellig om wat clubleden te leren kennen.
Voor september heb ik het idee een weekje naar Mallorca te gaan, daar een scooter te huren om te toeren.
Plannen genoeg. We zien wel wat er mogelijk is.
Huidige brommer/scooters:
Puch VS Dreigang 1959
Aprilia Habana 2000
Kymco X-Town 125cc 2018
Sym Symphony 2025
Plaats reactie