oke dan lekt hij denk ik op de tank daar hadden meer dinks last van of de flens van de tank is verrot
dan zou er een ander exemplaar onder moeten.\
of bij de overloop slang lekt hij.
-
- Beheerder
-
-
Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
Op weg naar een mooi & nieuw begin!
Mijn ND
- Hans v.d. Kleij
Ik hoop niet dat de tank vervangen moet worden, de vulslang is nu vervangen, dus daar lekt hij niet meer.
Het is vreemd als ik tank lekt hij maar als ik stukje gereden heb lekt hij niet meer, apart dus.
Het is vreemd als ik tank lekt hij maar als ik stukje gereden heb lekt hij niet meer, apart dus.
Pomp nagekeken op correct functioneren?Hans v.d. Kleij schreef: ↑06 jun 2025, 23:06Ik hoop niet dat de tank vervangen moet worden, de vulslang is nu vervangen, dus daar lekt hij niet meer.
Geld maakt niet gelukkig, maar Ik ben liever ongelukkig mét geld dan zonder...
Pekelfiets: Jan Janssen Impress.
Droge fiets: SYM Symphony ST 50i (2021)
Dagrecord: 285 km (Kymco New Dink 2014)
Zuinigheidsrecord: 1:54,7 (Kymco New Dink 2014)
Pekelfiets: Jan Janssen Impress.
Droge fiets: SYM Symphony ST 50i (2021)
Dagrecord: 285 km (Kymco New Dink 2014)
Zuinigheidsrecord: 1:54,7 (Kymco New Dink 2014)
Hoi hans
Als de tank lek is ruik je constant een benzine lucht ook als je hem dan in een schuur of gesloten ruimte zet weet ik uit ervaring met mijn lekke tank bij de sym jet
Bij de vespa als je teveel tankt loopt het eruit via een soort overloop slangetje
Misschien proberen iets minder te tanken
Hoop dat dan het probleem is opgelost
Groet Martin
Als de tank lek is ruik je constant een benzine lucht ook als je hem dan in een schuur of gesloten ruimte zet weet ik uit ervaring met mijn lekke tank bij de sym jet
Bij de vespa als je teveel tankt loopt het eruit via een soort overloop slangetje
Misschien proberen iets minder te tanken
Hoop dat dan het probleem is opgelost
Groet Martin
- Hans v.d. Kleij
Mannen bedankt voor de adviezen, zal het meenemen in mijn acties, zal eerst kijken als ik minder tank of hij nog lekt.
Word vervolgd.
Gr Hans.
Word vervolgd.
Gr Hans.