• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Frank's Sym Fiddle2 "Tauriel"

Showoff! Maar serieus, wees trots op je vervoer! Deel het met de rest van het forum en wees trots waarmee je te zien bent.
Gebruikersavatar
Proudborough
Site Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 08 apr 2020, 10:56
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Zo, vanochtend is bij een tellerstand van 1302 kilometer de tweede beurt uitgevoerd. Redelijk aan de vroege kant. Maar de kleppen waren weer gezellig aan het kleppen, euh tikken. Dus het was wel een soort van nodig.

Na 20 minuten kon het pand van Allbike in zaandam alweer verlaten. En nu rijd ze weer voortreffelijk. Op naar de 3000 beurt.
"Not all those who wander are lost" - J.R.R. Tolkien
AGM CafeRacer lux. Aug 2016 0km - Aug 2017 6401km
Kymco G-Dink Juli 2017 200km - Jan 2020 25000km Dagrecord=369.1km (G-Dink)
Sym Fiddle 2 Feb 2020
Renault Clio3 Diesel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Korps Mariniers
Site Admin
Berichten: 354
Lid geworden op: 08 apr 2020, 12:18
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Proudborough schreef:
02 jun 2020, 20:59
Zo, vanochtend is bij een tellerstand van 1302 kilometer de tweede beurt uitgevoerd. Redelijk aan de vroege kant. Maar de kleppen waren weer gezellig aan het kleppen, euh tikken. Dus het was wel een soort van nodig.

Na 20 minuten kon het pand van Allbike in zaandam alweer verlaten. En nu rijd ze weer voortreffelijk. Op naar de 3000 beurt.
Ja dat heeft ze af en toe nodig he
Mijn motto is: Over tot de orde van de dag.

Afbeelding
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 918
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

Jij zorgt toch wel goed voor jouw "Tauriel".
Voorlopig kan je er weer even mee vooruit.
Gebruikersavatar
Proudborough
Site Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 08 apr 2020, 10:56
Locatie: Purmerend
Contacteer:

henkhouet schreef:
03 jun 2020, 10:15
Jij zorgt toch wel goed voor jouw "Tauriel".
Voorlopig kan je er weer even mee vooruit.
Uiteraard. Zeker voor zon 4takt blok moet je wel een beetje lief zijn. Maar ik mis de simpelheid van Claire toch wel hoor. Elke 1000km een fles olie naar binnen. Elke 4000 een nieuwe bougie en de oliepomp checken. En dat was het wel.
"Not all those who wander are lost" - J.R.R. Tolkien
AGM CafeRacer lux. Aug 2016 0km - Aug 2017 6401km
Kymco G-Dink Juli 2017 200km - Jan 2020 25000km Dagrecord=369.1km (G-Dink)
Sym Fiddle 2 Feb 2020
Renault Clio3 Diesel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 851
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

euh tja....
blijft een mooie machine frank maar ik heb dus het zelfde een beetje.
ben me druk aan het oriënteren om of deze tweetakt om te bouwen of bijvoorbeeld te zoeken naar een new dink..hoef ik niks om te bouwen alleen op bouwen haha!!
maar dan denk ik.. tweetakt olietank vol goede olie er in dat dan weer wel en rijden..
bougi mee verder kan er weinig mis gaan en gaat het mis.. moeten we met de trein naar huis.
das op dit moment dan het grootste gezondheidsrisico..
hij rijdt heerlijk alleen het geluid dat pasrt eigenlijk niet bij zo een moderne scooter.
dan zie ik dat peugeot een tweetakt E4 citystar uitbrengt met europesche goedkeur..
en denk dan nou dan halen we die toch op kan geen overheid iets aan doen..
roelf
p.s mooi dat je weer een flinke pukkel km s kan rijden`!
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
Hans v.d. Kleij
Berichten: 536
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44

Wat lees ik gaat Roelf op zoek naar een New Dink.
Doen Roelf. :D :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Hans v.d. Kleij
Berichten: 536
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44

Frank, verzorg haar goed dan kan je nog lang van Tauriel genieten
Gebruikersavatar
Sympeter
Berichten: 482
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:17

Ik heb vanmiddag mijne Jet 14 weggebracht bij een km-stand 1615 voor de 1500 beurt.
De snelheid wordt dan ook omhoog gebracht, zouden nog kijken voor een andere sproeier zowiezo kleppen stellen
en hij moet via de computer afgeregeld worden. Dus ben benieuwd.
Groeten Peter.
Gebruikersavatar
Proudborough
Site Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 08 apr 2020, 10:56
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Intussen heb ik Tauriel al een jaar en 11 dagen in bezit, en met roodkleurende wangen van de schaamte moet ik iets bekennen. Er staat nog niet eens 2500km op de teller :oops:
Het zat er het afgelopen jaar gewoon niet in me om te gaan rijden. Heel veel verder dan een uurtje in de regio is er niet van gekomen. En tja, dat komt wel een beetje door corona. Ik ben al jaren uitgekeken op de weggetjes hier in de regio, die ken ik nu echt wel. En hoewel het leuk is om een bepaalde bochtige weg steeds sneller/harder te kunnen nemen zit daar ook gevaar in natuurlijk. Ik wou er gewoon op uit, de mooie weggetjes van de rest van het land ontdekken, of nog beter het buitenland. Maar nee, voor mij was de lol er helaas af zonder lunch gelegenheid onderweg, of een hotelletje op een meerdaags ritje door het land. Dus laten we hopen dat 2021 een beter jaar word, dat we weer met elkaar (of alleen) kunnen gaan toeren door Europa. En wie weet, als mijn vriendin van de zomer deze kant op kan komen komt ze misschien nog wel mee achterop ook :D
"Not all those who wander are lost" - J.R.R. Tolkien
AGM CafeRacer lux. Aug 2016 0km - Aug 2017 6401km
Kymco G-Dink Juli 2017 200km - Jan 2020 25000km Dagrecord=369.1km (G-Dink)
Sym Fiddle 2 Feb 2020
Renault Clio3 Diesel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 984
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Ook ik ben die Corona kitsbeu, en ik hoop dat we dit jaar een fijn tourjaar zullen krijgen.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Plaats reactie