• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Voorstellen Henk Roeleveld G-Dink50

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal en waarom je gekozen hebt om bij ons te registreren!
Gebruikersavatar
Henk Roeleveld
Berichten: 52
Lid geworden op: 07 nov 2020, 18:06
Locatie: Scheveningen

Ik ben Henk, geboren in 1953 net voor de watersnoodramp. Dat waren dus twee rampen achter elkaar :D . Mijn eerste was een rode Peugeot met mono vering voor, dat was dus waardeloos. Maar hij reed als een duivel. De tweede was een Kymco Bet&Win 50 met waterkoeling, had ik nooit weg moeten doen, reed net als de vorige als een d....... Daar kan geen ene Kymco meer aan tippen. Vervolgens een - je raad het al - weer een Kymco maar dan een Grand Dink 50S of te wel het rijdend bankstel. ;) Op het ogenblik ja wel weer een Kymco maar dan een G-Dink 50 (05-2013) 9200km op de teller, dus net ingereden. Rij er op het ogenblik niet veel op vanwege het gebrek aan toertochten. KTN ter ziele wel een hele leuke tijd gehad daar, STN tsja. Ben nog wel ook lid van STC Vrijevogels. Maar daar zijn de toertjes te ver weg (allemaal vanaf het midden en hoofdzakelijk het oosten v.h. land), ja ik moet ook nog is een keer terug naar Scheveningen, en 's avonds lig ik graag in mijn eigen bed. Oh ja m'n huidige Kymco is uitgerust met een Motoflo navigatie systeem voldoet prima. Zo het is een heel verhaal maar dan weten jullie ook waar je aan toe bent. :lol:

M.vr.gr.
Henk
Bijlagen
P1010338.JPG
P1010338.JPG (6.58 MiB) 6294 keer bekeken
Henk Roeleveld - Sym Jet 14 E4
Gebruikersavatar
John Knol
Berichten: 420
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:16
Locatie: Vlaardingen

Welkom Henk
Dat is tijd geleden de laatste keer was het in Scheveningen een visje eten we waren maar met z'n drieën mijn vrouw jij en ik
Leuk dat bij je ons aangemeld bent
En hoop je weer te zien bij een ritje er zijn diverse weer in de planning wat verder weg maar ook voor 1 dag dus s'avonds weer thuis
Veel plezier en tot gauw
Groet People s/John knol
Laatst gewijzigd door John Knol op 12 nov 2020, 04:39, 1 keer totaal gewijzigd.
MP3 300 HPE Sport
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 998
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Ha die Henk. Van harte welkom bij de roadrunners. Dat Ktn gaat stoppen is zeker jammer. Dat is wel de toerclub, die de toon gezet heeft voor andere clubs. Je hebt altijd de mooie herinneringen nog, en langzaam komen hier ook ktners binnendruppelen. En de grote voorzitter van Ktn, Patrick zul je hier ook zeker zien. Stn.........tja, maak ik liever geen woorden meer aan vuil. En tourtjes rijden wij zeker. Door heel Nederland, dus ook bij jou in de buurt. Je kunt natuurlijk ook zelf een tour organiseren. Verder wens ik jou veel plezier hier.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Sympeter
Berichten: 485
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:17

Ook welkom vanuit Tilburg, ook ik heb een nav. van Motoflo. Vind zelf TomTom makkelijker maar ja van Motoflo stuk goedkoper.
Groeten Peter.
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 923
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

He naamgenoot,

van harte welkom bij deze jonge, maar energieke tourclub.
Zoals al gezegd, is het jammer dat KTN er mee stopt, maar we zullen hier proberen om een goed alternatief te bieden.

In ons korte bestaan zijn er al verschillende leuke tourtjes geweest, en als het corona-virus wat afneemt, komen er zeker nog een hoop bij.

Ik hoop je zeker te treffen bij een van die tourtjes of een meeting.
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

hoi henk..
allereerst van harte welkom hier!
zeg bij jou zijn ook vast mooie wegen !
we kunnen je ook helpen een mooie tour uit te zetten!
we zullen elkaar na de corona tijd vast tegen gaan komen.
roelf
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
Stoyanov
Berichten: 348
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:24
Locatie: Alphen aan den Rijn

Welkom Henk
Geld maakt niet gelukkig, maar Ik ben liever ongelukkig mét geld dan zonder...

Pekelfiets: Jan Janssen Impress.
Droge fiets: SYM Symphony ST 50i (2021)

Dagrecord: 285 km (Kymco New Dink 2014)
Zuinigheidsrecord: 1:54,7 (Kymco New Dink 2014)
Wimpie61
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 nov 2020, 01:31

Hoi Henk welkom hier . Hoop elkaar weer eens te ontmoeten. Schiedam niet zo ver . Gr wimpie61
Gebruikersavatar
Hans v.d. Kleij
Berichten: 537
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44

Hallo Henk,
Weer een bekende uit de buurt, leuk dat je hier ook aangemeld bent en inderdaad jammer van de ktn, was een toonaangevende club, en de stn, ja daar zullen we het maar niet meer over hebben.
Ik hoop je snel weer eens te zien en te spreken als we weer tourtjes gaan maken, wellicht leuk om hier in de buurt eens een tour uit te zetten.
Even een vraag, hoe ga je dat op lossen als je straks niet meer met je G-Dink door de stad mag rijden? vanaf 1 december, Ik heb een ontheffing aan moeten vragen omdat mijn ND ouder is dan 2010.
Groet Hans
Gebruikersavatar
Korps Mariniers
Site Admin
Berichten: 354
Lid geworden op: 08 apr 2020, 12:18
Locatie: Den Haag
Contacteer:

he Henk dat is een tijdje geleden leuk dat je hier ook bent, ik hoop je snel weet met een tour te zien.

Gr harry
Mijn motto is: Over tot de orde van de dag.

Afbeelding
Plaats reactie