• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

voorstellen

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal en waarom je gekozen hebt om bij ons te registreren!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans v.d. Kleij
Berichten: 537
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44

Hallo vrienden,

Eindelijk op het nieuwe Forum, Top.
Ik ben Hans v.d Kleij en ben 62, getrouwd, 2 kinderen waarvan een getrouwd en sinds 2 weken een wolk van een kleindochter, en rijd al geruime tijd een Kymco New Dink waar ik veel plezier aan beleef, ik vindt het nog steeds leuk om met vrienden met eenzelfde hobby tourritten te maken en vooral in de buurt, ben niet iemand die lange ritten moet maken om een tourrit te rijden in b.v Groningen, Drenthe of Friesland, (Sorry Roelf) en andere noorderlingen.
Ik heb al de nodige ritten gemaakt met anderen scooterclubs en meet veel van de mensen die nu hier op dit leuke forum zijn.
De meesten van jullie kennen me wel en ik hoop oprecht jullie snel een keer te kunnen spreken en zien op een of andere meeting.

Jur, Harry , Frank en Roelf helemaal top dat jullie zo snel dit forum on line hebben kunnen krijgen en ziet er tof uit, complimenten.

Met vriendelijke groet
Hans
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 998
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Welkom Hans, en veel plezier hier.
Gr, Marco.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 922
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

Van harte welkom, Hans
Gebruikersavatar
Korps Mariniers
Site Admin
Berichten: 354
Lid geworden op: 08 apr 2020, 12:18
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Van harte welkom Hans en zo'n avond gaan we over doen zo als gisteren :lol: :lol: :lol:

Gr. Harry
Mijn motto is: Over tot de orde van de dag.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Hans v.d. Kleij
Berichten: 537
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44

Korps Mariniers schreef:
18 apr 2020, 16:41
Van harte welkom Hans en zo'n avond gaan we over doen zo als gisteren :lol: :lol: :lol:

Gr. Harry
Lijkt me een goed plan Harry, was echt leuk.
Plaats reactie