• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Even voorstellen..

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal en waarom je gekozen hebt om bij ons te registreren!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vulneratos
Berichten: 168
Lid geworden op: 14 jun 2020, 14:27
Locatie: Soesterberg

Hallo allemaal
Als forumnaam heb ik deze keer vulneratos gekozen met een rede.(hier is een klein foutje in geslopen namelijk want dit moest eigenlijk vulneratus zijn)....ach het hoofdje heeft soms zijn eigen wil.
Een korte uitleg waarom is dat ik in 2017 slachtoffer geworden ben van een groep hangjongeren. Aangezien ik niet bang was heeft dit geresulteerd in een grote vechtpartij waarbij ik van achteren met iets op mijn hoofd ben geslagen (vermoedelijk een stalen buis) hierna was ik een voetbal of eerder en schopzak en hierdoor is mijn leven dramatisch veranderd maar om het verhaal kort te houden omdat het niet helemaal in een rubriek voorstellen hoort is mijn forumnaam doelbewust gekozen
Het is een latijnse zin : Vulneratus Nec Victus
Het betekend: gewond maar niet verslagen.
Ik ben nog steeds gewond want ik heb PTSS aan over gehouden en dat is best nog wel onduidelijk bij veel mensen. Kort maar krachtig is dat er bij mij een verwerkingproces gaande is die ik niet onder controle heb. Maar goed meer info wil ik best wel mondeling toelichten bij een meeting of een tour.
Nu voorstellen
Deze meeste mensen zullen mijn misschien wel kennen onder
de naam: TK E
Dat ik van touren houd is niet vreemd want mijn dagrecord staat nog steeds op zo’n 857 km binnen 24 uur.
Ik ben in het bezit van de mooiste scooter voor grote mannen namelijk een Kymco G Dink in de kleur Saphir Blue (4e in Nederland).
Ik ben getrouwd en We hebben 2 zonen.
Voor nu bedankt voor de acceptatie van onze mooie hobby en gauw tot de eerste tour of meeting.
TK
Heavy User 2013
Heavy User 2018
Dagrecord: 857km
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 984
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Hallo Tony (vulneratos), van harte welkom bij de Roadrunners. Ik hoop je een keer op een meeting of tour te zien, al is dat met het Corona Virus dit jaar behoorlijk in het water gevallen. Maar we doen ons best.👍🏻👍🏻
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 851
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

Hoi tony.
Welkom hier .
De blauwe kleur is inderdaad schitterend.
De scooter is heerlijk om.mee te touren
En jij een tourder surplus.
Hopelijk tot snel op een toertocht.
Roelf
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
henk
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 apr 2020, 10:55
Locatie: Assen

Hey Tony ook namens mij welkom hier we gaan elkaar vast wel weer eens zien voor nu veilige km,ters gewenst Gr Henk
Sym Jet 14 50cc
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 918
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

Hallo Tony.
Van harte welkom bij deze tourclub.
We kennen elkaar natuurlijk al wat langer, en daar bewaar ik nog mooie herinneringen aan.
Ik hoop je weer eens te treffen met een tour of meeting.
Gebruikersavatar
Hans v.d. Kleij
Berichten: 536
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44

Hallo Tony,
Ook van mijn kant uit een hartelijk welkom bij deze vrienden club,
Ik hoop echt dat het herstel toch een beetje gaat komen en met hulp van derden moet dat zeker lukken.
Ik vindt het wel leuk dat je hier ook komt om mee te touren en hoop je spoedig te spreken.
Gr Hans
ROADHOGG

HALLÉÉ welkom bij de Roadrunners ! !
Gebruikersavatar
Sympeter
Berichten: 482
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:17

Welkom Tony, ja ik ken je verhaal en ik wens je een spoedige verwerking van het gebeuren wat inderdaad een inbreuk op je
leven heeft gemaakt.
Misschien zien we elkaar weer eens bij een tourtje.
Groeten Peter.
Gebruikersavatar
Korps Mariniers
Site Admin
Berichten: 354
Lid geworden op: 08 apr 2020, 12:18
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Welkom Toni hier bij de roadrunners.

Ik weet bij god niet meer hoe lang we elkaar kennen, maar dat het al heel lang is dat weet ik zeker.
Ik hoop dat je hier een mooie tour tijd gaat mee maken.
Tevens wens ik je sterkte met je herstel.

Gr. Harry
Mijn motto is: Over tot de orde van de dag.

Afbeelding
Plaats reactie