• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!

Even voorstellen,...

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal en waarom je gekozen hebt om bij ons te registreren!
henkhouet

Beste Anouke,

zojuist heb ik op het forum van de STN de reactie gelezen van "Amendoim", waarin hij stelt dat je geen content zou mogen gebruiken voor jou boek.

Aangezien ik de auteur ben van mijn eigen reisverhalen, die overigens niet alleen bij de STN gepubliceerd zijn, maar ook op dit forum, en op Facebook, en in de Scooter@bikexpress,
geef ik hierbij, voor zover nodig of vereist, toestemming om deze verhalen over te nemen, te gebruiken en te publiceren, in welke vorm dan ook.

Een vermelding naar de auteur wordt op prijs gesteld, en als bronvermelding kan het forum van de Roadrunners worden genoemd.

Iedere vorm van medewerking voor jou boek, kan en mag je van mij verwachten.
Tevens geef ik hierbij toestemming om al het bijbehorende beeldmateriaal naar eigen inzicht te gebruiken.

Hopelijk kom je op deze manier wat verder.
Tomosje
Site Admin

oke
nou mijn verhaal staat daar niet en mag je eventueel in een volgend boek gebruiken.
trouwens je hoeft de bron niet te vermelden alleen de schrijver.
dus dan heb je het rechtstreeks van de schrijver gekregen.
laat anderen maar bewijzen dat dit niet of wel zo is.
maar gezien het bombastische antwoord van amediom en het dwingende gehalte hiervan..
zou ik het naar de schrijvers persoonlijk aanvliegen..
dan heb je toestemming van de auteurs..

roelf
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
martin66

Wat een gedoe weer
Ik heb mijn eigen verhalen daar neer gezet op verzoek van de leden
En nu is hij ineens de bezitter van mijn verhalen
.... een eind op
Je mag mijn foto's gewoon gebruiken
Mijn toestemming heb je dus
Veel plezier met het maken van je boek
Wil natuurlijk wel een gesigneerd exemplaar
Groet Martin
Tomosje
Site Admin

oh ja gewoon daar neerzetten dat je van henk en zo gewoon persoonlijk toestemming hebt gekregen via..
andere lijnen dan de stn
Anouke

Helaas, Amendoin heeft op de STN site een heel verhaal geschreven over wat mag en niet mag en weigert zijn medewerking. Na kan ik zijn reisverhaal eruit halen en een ander reisverhaal erin stoppen, maar na dit ******** heb ik er meer zin in om het hele boek maar te schrappen. Van Henk heb ik geen officiële toestemming, maar zal er hoogstwaarschijnlijk geen bezwaar tegen hebben. Wat is jullie mening hierover?
Huidige brommer/scooters:
Puch VS Dreigang 1959
Kymco Agility 12" 2018
Kymco X-Town 125cc 2018
Tomosje
Site Admin

nou haal je zijn verhaal er uit!
ik heb nog wel een verslag van een ww2 kerkhoven tourtocht met 3 scooters.
van mij pleur je die er in!
houdt hij dat verhaal toch?
poeh wat een gezeur!
gewoon doorgaan ondanks deze tegenslag.
en we gaan door!
roelf
Marco_61

Edwin is de enigste die dwarsligt. Ik zou zeggen, haal zijn verhaal eruit, en laat hem in zijn eigen sop gaarkoken. Die verhaaltjes zijn geschreven ter lering en vermaak, en niet voor een select groepje. Iedereen mag er van genieten, en je krijgt van iedereen hier de volste medewerking. Dus gewoon doen wat je van plan was. En Henk heeft ook toestemming gegeven. En ik ook mocht je iets van mij plaatsen. Gewoon doen dus. Als je het woord stn er maar niet bijzet.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
henkhouet

Hallo Anouke,

Je hebt van mij volledige toestemming hoor.
Je hebt waarschijnlijk mijn eerdere reactie in dit topic gemist, waar ik al instemming had gegeven.

Laat je nu niet door zo'n kerel als Amendoim uit het veld slaan.
Je hebt een hartstikke leuk idee, dus ik zou zeggen, doorgaan nu.

Wellicht kun je nu ook een beetje begrijpen waarom velen van ons hier afgescheiden zijn van de STN.
Wij zijn niet zo gesteld op het dictatoriale gedrag van de leider aldaar.
Anouke

Hartelijk dank Henk, het is zo moeilijk om netjes te blijven bij zo'n zeikende mierenneuker als die vent. Ik hoop van harte hem nooit tegen te komen, want elk woord is er een teveel. Hij is vast als kind veel gepest op school en daardoor waarschijnlijk vrijgezel om als slachtoffer door het leven te gaan. Het type dat geniet van ieder beetje macht dat hij heeft. Sorry voor deze woorden, maar wat is het moeilijk om niet naar dat niveau af te dalen. Ik moet nu andere verhalen 'zoeken" maar nu ben ik blij dat zijn verhaal van 13 jaar oud er niet instaat.

Groetjes Anouke
Huidige brommer/scooters:
Puch VS Dreigang 1959
Kymco Agility 12" 2018
Kymco X-Town 125cc 2018
Hans v.d. Kleij

Hallo Anouke,
Ik zou zeggen zijn verhalen scippen, en onze verhalen erin zetten, laat hem in zijn sop gaar koken en lekker doorgaan met je boek, je hebt ook mijn toestemming om eventueel verhalen van mij erin te zetten.
Ik kijk uit naar je boek.
Gr Hans
Plaats reactie