• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!

Macna Tryton NightEye

Heb je iets dat je zoekt of wilt verkopen?
Zet het dan hier neer. Heb je ook een Marktplaats of Speurders advertentie? Voeg dat dan ook toe aan je bericht.
Plaats reactie
Venice 1968

Paar dagen geleden bij FC Moto een nieuwe motorjas besteld.
Ik wilde de jas in bruin/zwart,maar die was voorlopig niet leverbaar.
Ik heb gekozen voor de olijfgroene/zwart.
De jas is eigenlijk een 4 seizoenen jas,op de voorkant grote Mesh vlakken,welke afgedekt kunnen worden,met kouder weer en regen.
Uitneembare voering en NightEye stripping,voor een betere zichtbaarheid in het donker.
Gisteren zou de jas geleverd worden door DHL,krijg ik ineens de melding "we hebben u gemist".
Ik was gisteren thuis,en heb helemaal geen DHL busje door mijn straat zien rijden!
Ik mag het straks ophalen bij een DHL afhaalpunt.

https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/nl ... kt-25-0017
Marco_61

Dat is typisch DHL. Zeggen dat ze aan de deur zijn geweest, terwijl ze helemaal niet in de buurt van jouw huis zijn geweest.

Ik heb een goede 1,5 jaar geleden de Rev'it outback 3, een 4 seizoenen broek en jas gekocht. Het was eigenlijk de bedoeling dat deze ook in de zomer gebruikt ging worden. Maar zelfs met alle mesh panelen open vond ik hem toch nog te warm. Voor in de winter is hij heerlijk. Daarom heb ik voor het voorjaar en zomer, buiten een doorwaaijas, ook een urban jas gekocht die niet zo dik is. Die weegt ook maar en fractie van wat de outback 3 weegt.

In ieder geval, veel plezier met je warme jas.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Venice 1968

En ik wachten en wachten,kijk op de DHL app
Bezorger is onderweg 10:24 uur.
Bestelling zou bij het DHL afhaalpunt afgeleverd worden.
Om 15:04 uur toch maar eens naar het DHL afhaalpunt gelopen,en daar staat toevallig een DHL busje.
Navraag gedaan,krijg ik te horen,dat dat busje van vanmiddag bestellingen kwam ophalen.
Gemiste bestellingen waren vanochtend al gebracht,mijn bestelling zat er niet bij.
Later op de DHL app,bezorging verhinderd,bezorgdatum gewijzigd.
Dus dat wordt maandag
Plaats reactie