• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Tuning Sym Jet 14 wit bij Allbike

Hou elkaar op de hoogte en deel hier het laatste nieuws wat voor ons van belang kan zijn!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henk Roeleveld
Berichten: 52
Lid geworden op: 07 nov 2020, 18:06
Locatie: Scheveningen

Volgende week woensdag naar Allbike in Zaandam om hem te laten tunen, lekker ritje vanuit Scheveningen. ;D Hij reageert zo beroerd op het gas, moet echt zoeken naar de juiste stand van de gashendel Vol gas houdt hij echt in en komt dan niet op snelheid. Als Jetje zin heeft kan hij 60km op de teller en dat is prima. Ik ga wel via Haarlem want ik wil niet door Amsterdam. :(
Mocht iemand nog zin hebben om mee te rijden, zou leuk wezen. Alleen is ook maar alleen. Ik heb geen flauw idee hoelang het rijden is vanuit Scheveningen, maar ik ga denk maar om een uur zeven/half acht weg in de morgen.
Dat wordt vroeg op. :D
Ik hoop dat hij op terugweg genoeg gekieteld is om weer met plezier te rijden.

Groeten Henk Roeleveld
Henk Roeleveld - Sym Jet 14 E4
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Ik dacht dat de Jet 14 al onder handen was genomen....niet dus. Ik hoop dat je verwachtingen waarheid worden. Ik zal voor je duimen.👍🏻👍🏻
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 918
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

Ik had graag meegegaan, maar moet helaas juist die dag werken, en vertrek in de middag naar Den Bosch, om vanaf daar de volgende ochtend door te rijden naar Reusel.
Het is dan het begin van een lang en hopelijk prachtig en gezellig weekend in Limburg.
Gebruikersavatar
Henk Roeleveld
Berichten: 52
Lid geworden op: 07 nov 2020, 18:06
Locatie: Scheveningen

Marco_61 schreef:
01 jun 2022, 14:50
Ik dacht dat de Jet 14 al onder handen was genomen....niet dus. Ik hoop dat je verwachtingen waarheid worden. Ik zal voor je duimen.👍🏻👍🏻
Marco, gedeeltelijk. Er was alleen aan de snelheid wat gedaan, en Allbike schijnt hem goed te kunnen fijn tunen. Maar beetje duimen is nooit weg. :D
Henk Roeleveld - Sym Jet 14 E4
Gebruikersavatar
Henk Roeleveld
Berichten: 52
Lid geworden op: 07 nov 2020, 18:06
Locatie: Scheveningen

henkhouet schreef:
01 jun 2022, 15:36
Ik had graag meegegaan, maar moet helaas juist die dag werken, en vertrek in de middag naar Den Bosch, om vanaf daar de volgende ochtend door te rijden naar Reusel.
Het is dan het begin van een lang en hopelijk prachtig en gezellig weekend in Limburg.
Is jammer Henk, maar er moet iemand werken. ;) Alvast een prettig weekend in Limburg. :)
Henk Roeleveld - Sym Jet 14 E4
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 462
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

Hoi
Dat van het in het begin als je rijd zoeken naar de juiste stand van de gashandel hoor ik vaker
Bij de sym jet is mijn ervaring met 3 kwart gas trekt hij ook door naar zijn topsnelheid
Hoop dat als je terug komt van tim hij goed rijd
Groet Martin
Gebruikersavatar
Henk Roeleveld
Berichten: 52
Lid geworden op: 07 nov 2020, 18:06
Locatie: Scheveningen

martin66 schreef:
01 jun 2022, 16:18
Hoi
Dat van het in het begin als je rijd zoeken naar de juiste stand van de gashandel hoor ik vaker
Bij de sym jet is mijn ervaring met 3 kwart gas trekt hij ook door naar zijn topsnelheid
Hoop dat als je terug komt van tim hij goed rijd
Groet Martin
Hoi Martin,
Dat klopt ook wel, maar tijdens een rit zit ik de hele tijd naar de juiste stand te zoeken en dat is echt irritant. En bij vol gas houd hij gewoon in en komt dan niet op snelheid en dat klopt niet. Dus Tim mag er helemaal op los gaan en hopen dat het hem lukt.
Groeten Henk
Henk Roeleveld - Sym Jet 14 E4
Gebruikersavatar
Henk Roeleveld
Berichten: 52
Lid geworden op: 07 nov 2020, 18:06
Locatie: Scheveningen

Henk Roeleveld schreef:
02 jun 2022, 08:23
martin66 schreef:
01 jun 2022, 16:18
Hoi
Dat van het in het begin als je rijd zoeken naar de juiste stand van de gashandel hoor ik vaker
Bij de sym jet is mijn ervaring met 3 kwart gas trekt hij ook door naar zijn topsnelheid
Hoop dat als je terug komt van tim hij goed rijd
Groet Martin
Hoi Martin,
Dat klopt ook wel, maar tijdens een rit zit ik de hele tijd naar de juiste stand te zoeken en dat is echt irritant. En bij vol gas houd hij gewoon in en komt dan niet op snelheid en dat klopt niet. Dus Tim mag er helemaal op los gaan en hopen dat het hem lukt.
Groeten Henk
Is niet doorgegaan vanwege de regen. :cry:
Henk Roeleveld - Sym Jet 14 E4
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 462
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

De jet 14 is wel waterdicht hoor :D
Of had jij het effe gehad met de regen wat begrijpelijk is
Hoop dat je een nieuwe afspraak hebt kunnen maken
Groet Martin
Plaats reactie