• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Bizarre actie

Hou elkaar op de hoogte en deel hier het laatste nieuws wat voor ons van belang kan zijn!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stoyanov
Berichten: 346
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:24
Locatie: Alphen aan den Rijn

Geld maakt niet gelukkig, maar Ik ben liever ongelukkig mét geld dan zonder...

Pekelfiets: Jan Janssen Impress.
Droge fiets: SYM Symphony ST 50i (2021)

Dagrecord: 285 km (Kymco New Dink 2014)
Zuinigheidsrecord: 1:54,7 (Kymco New Dink 2014)
Gebruikersavatar
Hans v.d. Kleij
Berichten: 536
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44

Wat een dombo's, hoop dat ze de schade moeten betalen leren ze dan wel af.
Gr Hans
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 986
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Dit soort acties, zie ook Rotterdam en andere steden, schijnt aan de orde van de dag te zijn. Zolang alles bedekt wordt door de mantel der liefde, door de geiten wollen sokken brigade, wordt het alleen maar erger. Want ja: "hunnie zijn zielig, slechte jeugd gehad, vader/moeder werkeloos, vroeger van de wip geduwd. Op zulke lieve jongens kun je toch niet boos zijn. Het zijn geen daders, maar slachtoffers". ZUM KOTZEN.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 462
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

Hoi
Ik ken die overgang volgens mij moeten er vast camerabeelden zijn
Hoop dat ze snel de daders pakken nu is het een huurscooter straks is het een scooter van iemand die net de eindjes aan elkaar kan knopen
Heb het idee waar je ook woont dit kan gebeuren
Het word steeds gekker
Groet Martin
Gebruikersavatar
Sympeter
Berichten: 482
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:17

IK weet niet wat die lui nou allemaal bezield. Het loopt overal uit de klauwen, jonge relschoppers....
waar zijn die ouwelui nou die moeten weten waar je kind uithangt 's avonds uithangt ?
Laat ze maar voor al die onkosten opkomen van die vernielde trein en scooter en ondertussen al die vernielde
politievoertuigen en geen gezeik verder meteen afstraffen. Camerabeelden liegen tenslotte niet.
En anders stuurt ze maar het leger in en laat de commando's ze maar elke dag afbeulen en een jaar lang niet de kazernepoorten uit. Afdrillen die zooi. :evil: :evil:
Groeten Peter.
Gebruikersavatar
Sympeter
Berichten: 482
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:17

Trouwens als het een deelscooter was zal het niet moeilijk zijn om te achterhalen wie hem daar gebruikt heeft
Je moet je tenslotte telefonisch met een app aan-en afmelden.
Groeten Peter.
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 918
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

Ja, alles is eigenlijk al gezegd.

Ik heb ook geen goed woord over voor dit soort raddraaiers, of beter gezegd nog, criminelen, die onze maatschappij steeds weer ontwrichten, en op kosten jagen.
Met harde hand die lui heropvoeden, wellicht inderdaad de dienstplicht maar weer ten uitvoer brengen.
Plaats reactie