• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Hoe maak ik een 12volts aansluiting..

Duckie
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 jan 2021, 16:35

Oke, deze geniet wel mijn voorkeur eigenlijk. Bij wie heb je hem vandaan....
Gebruikersavatar
John Knol
Berichten: 415
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:16
Locatie: Vlaardingen

Hoi Duckie
Ik heb USB aansluiting besteld bij waypoint
Dit had roadhogg al eerder op deze gezet
Hier nogmaals de link
Https://www.gps.nl/motornavigatie/usb_v..
Motor.html

Dan zoeken op USB voeding
MP3 300 HPE Sport
Duckie
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 jan 2021, 16:35

Mmmm, dacht al niet goed gelezen....
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

vandaag 12volt aansluiting gemaakt op kentekenplaat verlichting. deze is geschakeld en hierop heb ik een usb blokje verbonden en voeding van tomtom rider. heb ook aantal opties bekeken maar voor mij was dit de makelijkste plek om aansluiting te maken.

Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Duckie
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 jan 2021, 16:35

Zodan, de aansluiting zit erop. Hihi we kunnen starten, was al bezig, maar een beetje back UP is nooit erg. Verdwaal nog al eens.

Alleen nu knippert het motormanagement lampje
4. O. 4. Om gek van te worden. Hij doet het als ie warm is, en gas erop. Uitlezen geeft niets aan.?????. Dus is het Electronic. Pfffff.

Wie weet raad, ik niet meer.......

Duckie
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 852
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

is dit als hij op de standaard staat?
dat is altijd zo namelijk ik had mijn jet 14 3 dagen toen het mij gebeurde bel de dealer en die zij dat dat zo hoorde.
als je rijdt en hij doet het accupolen er af half uurtje wachten weer aansluiten en kijken of het weg is
zo niet dealer bellen.
roelf
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Duckie
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 jan 2021, 16:35

Zat ik ook al aan te denken. Net stationair, niet op standaard bleef ie knipperen. Zucht. Maar het gekke is rijden gewoon. Ga de massa draad even nader bekijken, maar vooral hoger in toeren, gaat ie branden. Niet echt waar je van op aan kunt


Duckie
Duckie
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 jan 2021, 16:35

Zodan, usb zit erop. Rode lampje knippert niet meer. Even tactisch aangepakt bij de dealer. Granatie, nieuwe lamda sonde. Accu polen eraf.

Toch maar even kijken hoe het uitpakt. Maar positief denken, gaat goed tot nu toe.

Goed bezig geweest,

We kunnen rijden, reizen, er klaar voor....

Duckie
Duckie
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 jan 2021, 16:35

Nog steeds geen knipperen storingslampje. Mmm mare loopt wel een stuk lekkerder. Op naar de 50000 kilometer. Kijk al uit naar de nieuwere kymco modellen. Injectie. Grt,..

Duckie
Duckie
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 jan 2021, 16:35

Hallo mede kymconauten. Had even een issue, probleempje. Na vier keer uitvallen van de kilometerteller, toch maar eens aan de bak. En de boel vernieuwd. Kabel, en de telleraandrijving aan het wiel. 2.5 uur bezig geweest.

Tja toch weer even het arbeidsloon dealer bespaard. En draait naar behoren, en we gaan kilometers maken. Gaat goed komen.... 12 volt aansluiting doet het ook nog steeds.

Duckie
Plaats reactie