• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

camera op scooter of helm?

Gebruikersavatar
Steven Luuko
Berichten: 253
Lid geworden op: 19 jun 2020, 13:14
Contacteer:

Zoals jullie weten, heb ik met mijn vorige scooter een ongeluk gehad.
Er was geen ooggetuige waardoor het eigenlijk mijn woord tegen de tegenpartij is en ben ik aangewezen op de welwillendheid en oprechtheid van de tegenpartij.
Het zal waarschijnlijk wel goed aflopen, maar de kans is aanwezig...

Om dit een volgende keer voor te zijn, maar ook om leuke filmpjes te maken, wil ik een camera monteren.
Maar waar? Wat is de beste locatie? Op de scooter of op de helm?

Beide hebben voor- en nadelen, maar wat is het beste en waarom?
Iemand ideeën?
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 986
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Ik heb er dan wel geen verstand van, maar ik zou zeggen een helmcam. waarom? als je hem op de scooter monteert, heb je een gefixeerd punt, alleen maar van voren. Een helmcam daarentegen filmt waar jij naar kijkt. Wij zien dus wat jij ook ziet. Lijkt mij veel mooier. :roll:
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
vulneratos
Berichten: 168
Lid geworden op: 14 jun 2020, 14:27
Locatie: Soesterberg

Kijk even via Youtube....daar komen zat voorbeelden langs en kun je zelf beoordelen wat jij fijn vind.
Heavy User 2013
Heavy User 2018
Dagrecord: 857km
Gebruikersavatar
Proudborough
Site Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 08 apr 2020, 10:56
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Geen twijfel mogelijk, op de helm. Waarom?