Honda switch
Geplaatst: 04 mar 2023, 14:28
En als we dan van baan zijn veranderd, waarom dan niet van motor...
De CBF125 had ik puur voor de ritjes tussen Hattem en Zwolle.
Reed prima en vooral zeer zuinig...1/40.
Maar nu ik dat niet meer nodig heb, is wat vlotter wel fijner.
Ik ga hem alleen maar voor plezier gebruiken, aangezien ik de lesauto straks thuis heb staan.
Ik was een beetje aan het rondkijken naar een simpele motor...Yamaha Diversion 600...Suzuki GS500...of de Honda CB500.
Aangezien de Honda er betrouwbaar is en qua blok bulletproof, ging ik zoeken naar een leuke met weinig kilometers en voor een nette prijs.
Die heb ik uiteindelijk gevonden in Hardenberg bij een kleine motorzaak.
Komt uit 1998 en had net 30000 gelopen.
De CBF kon ik inruilen en kreeg bijna terug wat ik ervoor had betaald.
De CB500 is voorzien van nieuwe banden, accu en de carburateurs zijn gereinigd en afgesteld.
Kortom...ik heb sinds vanmorgen een mooie zwarte CB500s met volle kuip (aftermarket) in bijna nieuwstaat!
De CBF125 had ik puur voor de ritjes tussen Hattem en Zwolle.
Reed prima en vooral zeer zuinig...1/40.
Maar nu ik dat niet meer nodig heb, is wat vlotter wel fijner.
Ik ga hem alleen maar voor plezier gebruiken, aangezien ik de lesauto straks thuis heb staan.
Ik was een beetje aan het rondkijken naar een simpele motor...Yamaha Diversion 600...Suzuki GS500...of de Honda CB500.
Aangezien de Honda er betrouwbaar is en qua blok bulletproof, ging ik zoeken naar een leuke met weinig kilometers en voor een nette prijs.
Die heb ik uiteindelijk gevonden in Hardenberg bij een kleine motorzaak.
Komt uit 1998 en had net 30000 gelopen.
De CBF kon ik inruilen en kreeg bijna terug wat ik ervoor had betaald.
De CB500 is voorzien van nieuwe banden, accu en de carburateurs zijn gereinigd en afgesteld.
Kortom...ik heb sinds vanmorgen een mooie zwarte CB500s met volle kuip (aftermarket) in bijna nieuwstaat!