• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Mijn nieuwe Sym Jet X

Showoff! Maar serieus, wees trots op je vervoer! Deel het met de rest van het forum en wees trots waarmee je te zien bent.
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 852
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

Ja das het nadeel.
Je maakt zo gemakkelijk km s dat je ook vlot naar de volgende beurt toert.
Mooi dat het zo goee bevalt.
Blijft een erg mooie machine.
Roelf
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor 30 maart bij Henk (mijn dealer) voor een 10.000 beurt. De rollen worden vervangen, evenals de v-snaar, oliefilter, luchtfilter, benzinefilter, natuurlijk motorolie en vertandingsolie. Uiteraard wordt alles nagelopen, en worden ook de remblokken gecontroleerd. En voor en achter komen nieuwe Michelin citygrip 2 banden. Kosten? geen idee. We zullen het wel zien. Ik laat het dan nog wel weten.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Sympeter
Berichten: 482
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:17

Kosten? Er gaat niets boven een veilige motor en onbezorgd weer de nodige km-ers maken.
Groeten Peter.
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Sympeter schreef:
18 mar 2023, 19:48
Kosten? Er gaat niets boven een veilige motor en onbezorgd weer de nodige km-ers maken.
Wat de kosten zijn boeit mij eerlijk gezegd niet. Een veilige motor is het belangrijkste.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Sympeter
Berichten: 482
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:17

Zo is dat Marco.
Groeten Peter.
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 852
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

Nou die conclussie heb ik ook getrokken of goed en veilig of niet
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Nou, de jetx heeft zijn 10.000 beurt gehad. 2 nieuwe Michelin citygrip 2 banden, motorolie en vertandingsolie vervangen, alle filters vernieuwd, nieuwe v-snaar nieuwe rollen, nieuwe geleideblokjes, kleppen gesteld, en compleet nazicht. Totale kosten: €473,98.
Nu moet ik er wel bij vertellen dat zijn uurloon ook onderhevig is geweest aan inflatie. Betaalde ik vorig jaar nog €35,- per uur, is het dit jaar verhoogd naar €45,-. Nu is dat nog geen "ik trek hem een poot uit z'n lijf" prijs, maar scheel toch weer 25 eurie ex btw op de totaalprijs. Daar had ik op een tourtocht toch mijn lunch van kunnen betalen. Dus vanaf nu ga ik op elke tour maar Kokiemen, en allemaal supermarkten in mijn Tomtom zetten. :D :D :D
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 852
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

nou euhm met 2 nieuwe banden,, die krengen blijven nu eenmaal slijten vind ik het zeer netje s.
die bandje s zijn denk ik snel 70 euro? per stuk dus das al 140
denk ook 140 euro materiaal geen slechte prijs
zal alvast krentenbollen voor je invriezen :D :D :D
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Tomosje schreef:
30 mar 2023, 19:15
zal alvast krentenbollen voor je invriezen :D :D :D
Doe ook meteen Fries suikerbrood. Maar niet te duur!!😅😜
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Nu de Jet X alleen nog maar gebruikt wordt voor woon/werk verkeer, en misschien af en toe in de buurt, heb ik de koffers niet meer nodig. Alles wat ik mee wil nemen past gewoon in de buddybak. Daarom had ik mijn top en zijkoffers inclusief beugels in de verkoop gezet op de Sym club op facebook. Deze heb ik in een paar uur verkocht. Ik €300,- rijker, en de persoon die ze gekocht heeft, krijgt een mooie kofferset. Beter kon dus niet, anders waren de ze in de kast verdwenen en hadden waarschijnlijk nog heeeeeel lang daar gelegen.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Plaats reactie