• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Nieuwe symphony

Showoff! Maar serieus, wees trots op je vervoer! Deel het met de rest van het forum en wees trots waarmee je te zien bent.
Reyn Schuurmans RIP
Berichten: 104
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:17

We worden er niet jonger op en beginnen hier en daar te slijten.
Een goede tip van Hans, ik zal inderdaad eens op zoek gaan naar een gordel.
De service van de dealer is super. Hij staat daar al de nodige weken. En ondanks dat diverse keren aangegeven heb hem alvast te betalen mag ik dit niet.
Krijg elke keer te horen: betalen doe je op de dag van aflevering.
Die staat nu gepland voor zaterdag.
Reyn Schuurmans RIP
Berichten: 104
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:17

Na een korte opname in het ziekenhuis en 2 dagen van onderzoeken is er duidelijkheid.
Helaas ishet geen hernia.
Ik heb prostaatkanker met uitzaaiingen naar het bot. Dat is de reden van de pijn in mijn rug. De pijnmedicatie is opgeschroefd, hierdoor is het grootste deel van de dag redelijk door te komen. Ook alvast de eerste medicatie gehad voor de kanker.
Krijg nu een oproep voor de uroloog, die ook nog de nodige onderzoeken gaat doen.
Vervolgens zal door de oncoloog en de uroloog een verder behandelplan opgesteld worden.
We gaan nu de molen in kunnen alleen maar afwachten wat de toekomst gaat brengen.
Prostaatkanker op zich is te behandelen. Voor de uitzaaiingen is het afwachten.
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 925
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

Fingers crossed,

we hopen allemaal dat je er op tijd bij bent, en dat alle behandelingen goed aanslaan.
Zoals je al zegt, prostaatkanker is behandelbaar, dus is er goede hoop dat alles onder controle te krijgen is.

Vriend, heel veel sterkte, en als wij iets voor jou kunnen betekenen, schroom dan niet om dit aan te geven.

Hopelijk zien we elkaar binnenkort weer, dan kunnen we bijkletsen.
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 861
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

Heel veel sterkte.
Er is inderdaad een redelijke kans voor je weg gelegd!
Hoop.dat de behandeling vlot start!
Roelf
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 1000
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Heel veel sterkte Reyn, en zoals al gezegd is, is prostaatkanker behandelbaar. En als je ooit behoefte hebt aan een luisterend oor, dan ben ik er voor jou. Ik weet uit ervaring hoe belangrijk dat op sommige momenten is.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

beterschap. hoop dat je snel juiste behandeling krijg zodat je snel weer hersteld ben.

Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 464
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

Hoi
Heel veel sterkte reyn
Hoop dat de behandeling voorspoedig
Zou mooi zijn als je toch snel op je nieuwe scooter kan rijden
Groet Martin
Gebruikersavatar
John Knol
Berichten: 420
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:16
Locatie: Vlaardingen

Heel veel sterkte Reyn ik hoop dat de behandeling aanslaat en dat je over een paar maanden kunt zeggen we hebben het ergste gehad en gaan we weer door met toeren
MP3 300 HPE Sport
Gebruikersavatar
Hans v.d. Kleij
Berichten: 538
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44

Hallo Reyn, heel veel sterkte met de behandelingen en dat het snel kan starten en ik hoop dat je snel weer op je nieuwe tourmachine kan stappen.
Hans
Gebruikersavatar
Sympeter
Berichten: 485
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:17

Hoi Reyn, ik hoop voor jou dat de behandelingen goed aanslaan en dat er nog een mooie toekomst in het
vooruitzicht komt.
Van harte beterschap en als we ergens mee van dienst kunnen zijn......als club zijn we er voor.
Groeten Peter.
Plaats reactie