• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Delight’s Yamaha Fazer

Showoff! Maar serieus, wees trots op je vervoer! Deel het met de rest van het forum en wees trots waarmee je te zien bent.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jur
Site Admin
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 apr 2020, 07:16

Arno!

Wat een gave, gave motor.... Maar gewoon 4 motoren al in één jaar? That is a lot. In hoeverre is het onderhoud en kosten wat er bij komt met deze motor(en)? En heb je toevallig ook nog foto's van de anderen? Ik ben altijd jaloers geweest op de lijnen van en PCX :D .

Overigens stonden je foto's op de kop wanneer je deze met een computer bekeek, heb ik voor je gecorrigeerd (en zou vanaf nu automatisch moeten gaan).
Reyn Schuurmans RIP
Berichten: 104
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:17

Is een mooie moter
Gebruikersavatar
Jur
Site Admin
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 apr 2020, 07:16

De Diversion ziet er zeker niet verkeerd uit, op de "naked" manier. Ik zou ook voor zo'n look gaan, indien ik eenmaal mijn motor-rbw heb gehaald (ooit...).
Hoe kwam je er achter dat er zodanig doorgezaagd was aan het frame? Lijkt mij een nogal ... ongemakkelijk gevoel te geven.

Dank je voor de foto's, ben weer even droolen voor het scherm :lol: ..
Gebruikersavatar
Korps Mariniers
Site Admin
Berichten: 354
Lid geworden op: 08 apr 2020, 12:18
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Mooie machines Delight.
Zo als je weet heb ik er ook een paar versleten, maar moeder de vrouw wilde niet meer dat ik daar op ging rijden en vandaar toendertijd de grand dink gekocht had ik toch het idee dat ik ergens op aan het rijden was kwa gevoel.

Gr Harry
Mijn motto is: Over tot de orde van de dag.

Afbeelding
Plaats reactie