• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!

Miss Carma B

Showoff! Maar serieus, wees trots op je vervoer! Deel het met de rest van het forum en wees trots waarmee je te zien bent.
Korps Mariniers
Site Admin
Contacteer:

Zo Micha wat lees ik nu ook al een sim jet 14 gekocht het is net wat Henk zeg het worden er nu toch echt veel :)

Ik ga dadelijk achter lopen betreffende de Kymco die zie je niet meer zo veel hahahahaha.

Maar ik wens je veel veilige kilometers toe, en wanneer het Covid het toe laat graag tot ziens weer bij een heelijke tour.

Gr Harry
Mijn motto is: Over tot de orde van de dag.

Afbeelding
Micha

Dank je Harry 😁👍
Micha

Een klein stukje onder de rok 😊
Bijlagen
Screenshot_20201223-161741~2.png
Screenshot_20201223-161741~2.png (876.39 KiB) 453 keer bekeken
Stoyanov

Wat ben je aan het rommelen @Micha ?
Led verlamping inbouwen in het 1 of ander?
Geen paniek; het wordt alleen maar erger....

Pekelfiets: Kymco Like
Droge fiets: Kymco New Dink

Dagrecord: 285 km
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Micha

Remlicht en knipperlicht in de koffer voor aan de j14 voor beter gezien te worden in de donkere uren.
Micha

Slecht nieuws.
Mijn j14 heeft hartklachten inzake waar het op lijkt een slecht werkende carburateur.
Na haar eerste beurt werkt ze behoorlijk beroerd en kan ze niet harder meer dan 30.
De dealer heeft een nieuwe carburateur besteld en als dit het probleem niet oplost zal ik toch waarschijnlijk een bepaalde keuze moeten maken.
De firma albike die diverse leden al heeft geholpen is voor mij toch een brug te ver door de bedrijfs-keuzes die zij hebben.
Omtrent mijn gezondheid en betreft werk en financiën en de daardoor bepaalde hiaten is er voor mij weinig bewegings ruimte.
Indien dit niet opgelost kan of gaat worden dan berust mij niet anders tot een bepaalde keuze.
Mijn motivatie begint op deze manier steeds verder weg te zakken naar een niveau waar ik het liefst niet verblijf.
Tomosje
Site Admin

Morge.
Vraagje je hebt het nu tich over jou nieuwe sym jet 14?
Daar zit gewoon garantie op.toch,?
Die dealer van jou heeft een probleem jij niet!
Zij moeten het maar oplossen klaar!
Rustig blijven anders hier raaad vragen!
Dit moet jou de kop niet kosten.
Roelf
Marco_61

Dat vind ik dus ook. De dealer hoort het op te lossen. En als hij het niet kan oplossen, dan moet de scooter maar naar Moteo terug voor een compleet nazicht.
En waarom zeg ik dat? Ik heb ooit problemen met mijn nieuwe Speedfight gehad. Onder het rijden hield hij iedere keer in. De dealer had er al van alles aan gedaan, maar kreeg het niet opgelost. Hij had zelfs ruggespraak met de monteurs van Moteo. Daar hebben ze toen gezegd: "stop er maar mee, we komen hem ophalen". Hij is door Moteo opgehaald met een busje, en kreeg hem na anderhalve week weer terug. Perfect lopend. Ze hadden schijnbaar nogal wat onderdelen vervangen. Wat het precies geweest is weet ik niet meer, maar hij liep perfect. Heb er daarna nog 3 jaar zonder problemen mee gereden.
Conclusie: het probleem gaat zeker opgelost worden. Dus rustig blijven.
Micha

Op de vraag van Roelf ja deze is nieuw aangeschaft.
En ja de dealer mag dit gaan oplossen.
Waar bij mij de frustratie zit is dat bij elke scooter die ik heb aangeschaft elke keer een hoop gedonder is geweest en dit waren nieuwe.
Ik weiger ook om een rekening te moeten betalen.
Dit heeft mij bij een dealer zelfs een hoop gezeik gegeven vanwege een blok dat continu in de soep liep bleek achteraf een probleem blok te zijn waar Kymco uiteindelijk de stekker uit heeft getrokken maar mij wel de kosten heeft laten betalen omdat toendertijd weigerde dit onder garantie te doen.
Zelfs de Sym orbit die ik 2e hands had aangeschaft heb ik uiteindelijk maar zelf opnieuw opgebouwd om dat ding goed te krijgen omdat de dealer niet wou meewerken.
En dit waren nog maar een paar voorbeelden wat er gebeurd is.
En zo heb ik nog wel een paar zaken die gebeurt zijn in het verleden met dealers dat ook gewoon de afspraken die je met ze maakt dat ze die niet of nauwelijks nakomen.
Ik ga niet weer een jaar lopen steggelen met een slecht werkend product en ik accepteer dat dus ook niet meer.
Ik lijk misschien nu wel een zeikerd maar dat heeft een reden .
Ik probeer normaal gesproken zo relax mogelijk met diverse issues om te gaan maar elke keer krijg ik de klep weer op mijn neus en ik ben dat zat.
Ook gisteren werd ik niet te woord gestaan door de monteur en werd ik voor mijn gevoel weg gewimpeld.
Dus ja mag ik geïrriteerd zijn?
Als dit niet binnen een bepaalde tijd wordt opgelost dan is voor mij niks anders dan een bepaalde keuze.
En ik ben er wel klaar mee en ik ga hier niet meer energie insteken dan nodig is.
Ik wil gewoon kunnen rijden zonder gezeur en dat mag en kan ik ook gewoon verwachten van een nieuw voertuig en als dat er om welke reden niet inzit dan ben ik er wel klaar mee.
Ik sta financieel en fysiek met mijn rug tegen een muur en ik heb niet veel bewegingsruimte en zeker niet in deze tijd met dat covid gedoe.
Dus ja ik ben het zat.
henkhouet

Micha,

Vervelend om te lezen dat jouw Jet14 zich even niet zo lekker voelt.
Maar er is volgens mij geen enkele reden om aan te nemen dat dit niet opgelost wordt.
Dingen die in het verleden fout gegaan zijn, staan echt helemaal los van de huidige problemen.

Geef eerst de dealer de kans om het probleem op te lossen, en als dat niet zou lukken, dan kan je altijd contact opnemen met Sym Nederland oftewel Moteo.

Ik begrijp best wel de frustratie na alle problemen uit het verleden, maar mijn advies, blijf kalm, leg alles voor aan de monteur, en zet een stap achteruit.

Laat je niet gek maken, dan komt alles voor elkaar.
Plaats reactie