• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!

Miss Carma B

Showoff! Maar serieus, wees trots op je vervoer! Deel het met de rest van het forum en wees trots waarmee je te zien bent.
Micha

Goedendag heren van de tourclub.
Bij hier geef ik aan dat als ik volgende week niks gehoord heb betreffende mijne voertuig ik mij genoodzaakt zal zijn om mij voorlopig terug te trekken van welke tour of evenement of dergelijk.
Door de diverse maatregelen omtrent covid 19 kan ik mij niet anders vervoeren dan oftewel lopend of met de scooter.
Betreffende de scooter is mij het vertrouwen te niet volwaardig aanwezig om een langere afstand af te leggen.
Dit omtrent het niet de volwaardige werking inzake de carburateur en diens afstelling.
Ik hoop op uwe begrip.
vulneratos

@Micha

Ik lees zojuist even de hele topic na en ik snap zeker wel je beweegredenen.
Ook ik heb heel veel problemen gehad met een scooter en helaas door toedoen van te veel onbekwaam monteur / dealers werd mijn probleem maar niet opgelost.
Totdat ik is een keer naar een dealer ging die wel verstand had van zaken. Nu woon ik zelf in provincie Utrecht en de dealer van toe der tijd (Jos Koelewijn van Myscootershop).
Mijn scooter is hier toen op een testbank geweest en probleem is toen direct verholpen. en sindsdien ben ik daar altijd gebleven voor onderhoud.
Ik weet niet waar jij woont maar zoek een dealer waar een testbank staat en laat hem daar eens testen. ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat het probleem dan wordt opgelost.
Ik weet dat DDL tuning een testbank heeft. Ook myscootershop te Noordwijkerhoud heeft er ook één echter zijn daar de goede monteurs helaas verdwenen.
Dat is het advies die ik je kan geven. Succes
Ik weet het is vervelend als je een nieuwe scooter heb die je niet kan vertrouwen.
Heavy User 2013
Heavy User 2018
Dagrecord: 857km
Micha

Meerdere zijn al gestopt bij mij in de omgeving en een x aantal zaken blijf ik door de ervaringen uit de buurt. Er is wel 1 in Poeldijk met een testbank maar die verweet mij al het een en ander en weigerde te luisteren in wat ik aangaf.
Ja ik heb een bepaalde voorkeur voor een x aantal dealers die door hun inzet goed bekend staat maar helaas niet direct in de omgeving en waar je voornamelijk alleen doordeweeks langs kan waardoor het voor mij dus alleen mogelijk is in de vakantie periodes. En ja dit wordt niet gratis gedaan en zal toch wel enige financiële injectie vragen om het toch goed te krijgen.
Stoyanov

Ik vind het ronduit schandalig.
Een NIEUW product hoort tadeloos te werken.
Heb je het al schriftelijk aanhangig gemaakt bij de leverancier en de importeur?

https://www.juridischloket.nl/hoe-we-werken/

Dit hoef je echt niet te pikken hoor.
Geen paniek; het wordt alleen maar erger....

Pekelfiets: Kymco Like
Droge fiets: Kymco New Dink

Dagrecord: 285 km
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Sympeter

Je dealer kan lullen wat tie wil maar je hebt gewoon garantie op een goed lopende scooter.
Groeten Peter.
Plaats reactie