• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

nieuwe motorkleding

Schroom niet en deel jouw (technische) kunsten met het forum, laat zien wat jij op jouw vervoer hebt aangepast. Inspireer jezelf en anderen!
Gebruikersavatar
Delight
Berichten: 73
Lid geworden op: 07 jan 2023, 21:10
Locatie: Hattem

Mooi pak en fluorjasje...
Daar kun je mee voor de dag komen.
Het leven is als een neus...haal eruit wat erin zit!
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 464
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

Hoi
Gelijk heb je met dit vest wat past bij je jas
Helaas zijn mensen teveel andere dingen bezig in het verkeer tegenwoordig
Veel plezier ervan
Groet Martin
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 998
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Enigste nadeel van het vest is dat het niet werkt.😁. Ik was vandaag lekker aan het uitwaaien op de motor, toen een auto achteruit een oprit uitreed. Eerst stopte hij of zij. Ik dacht dat ik gezien was, maar opeens werd er weer gas gegeven, en schoot hij/zij zo de weg op, waardoor ik alsnog flink moest afremmen, en uitwijken. Mensen hebben geen geduld meer lijkt het wel, en worden steeds asocialer. Een paar weken geleden smeet iemand een brandende sigaret uit zijn auto raam, terwijl ik er achter reed met de motor. Krijg ik die peuk tegen mijn kleding aan. Ik wilde in eerste instantie achter hem aan gaan, maar heb toch maar anders beslist. Je schiet er geen zak mee op.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Delight
Berichten: 73
Lid geworden op: 07 jan 2023, 21:10
Locatie: Hattem

Marco_61 schreef:
05 feb 2023, 18:36
Een paar weken geleden smeet iemand een brandende sigaret uit zijn auto raam, terwijl ik er achter reed met de motor. Krijg ik die peuk tegen mijn kleding aan.
Ja dat zijn altijd fijne dingen...
Net als de ruitensproeier aanzetten, terwijl er een motor achter ze rijdt.
Leuke is dat dit nog strafbaar is ook...
Het leven is als een neus...haal eruit wat erin zit!
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 998
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Delight schreef:
05 feb 2023, 19:22
Marco_61 schreef:
05 feb 2023, 18:36
Een paar weken geleden smeet iemand een brandende sigaret uit zijn auto raam, terwijl ik er achter reed met de motor. Krijg ik die peuk tegen mijn kleding aan.
Ja dat zijn altijd fijne dingen...
Net als de ruitensproeier aanzetten, terwijl er een motor achter ze rijdt.
Leuke is dat dit nog strafbaar is ook...
Ja, ook leuk. Ik neem liever een douche als ik thuis ben, in plaats van onderweg.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gerard van H
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:09

De reden dat ik altijd een gele jack aan heb is gewoon om goed gezien te worden , maar dat weet iedereen toch al , ik voel mij echt wel wat meer zichtbaar voor iedereen , behalve die gekken die meer doen dan rijden terwijl ze aan het rijden zijn.
IMG-0038.jpg
IMG-0038.jpg (677.89 KiB) 3691 keer bekeken
Bijlagen
IMG-0038.jpg
IMG-0038.jpg (677.89 KiB) 3691 keer bekeken
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 859
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

Gister in het bos bij borger..
2 auto s naderen elkaar en ineens allebei vol in de remmen die voor mij reed pleurt hem in de achteruit om naast zij ik denk kennis te komen staan..die godzijdank mij wel.zag en een hem halt toe riep..flippo has nooit im de spiegel.gekeken.
Godzijdank hou ik altijd flink afstand..
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
Steven Luuko
Berichten: 254
Lid geworden op: 19 jun 2020, 13:14
Contacteer:

Rijden alsof je onzichtbaar bent. Je kan met felle kleuren, zwaailicht en sirene rijden, maar sommige mensen zien je gewoon niet. Vooral afgeleid door mobieltje. Ik zie regelmatig handen en ogen richting de middenconsole gaan.
Als het dan toch nog mis gaat, zitten hun veilig in een kooiconstructie, maar wij zijn kwetsbaar.
Ik heb zelf nog geen motorkleding, maar ik zit er wel over na te denken. Binnenkort me eens hierin verdiepen.
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 464
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

Steven Luuko schreef:
06 feb 2023, 10:04
Rijden alsof je onzichtbaar bent. Je kan met felle kleuren, zwaailicht en sirene rijden, maar sommige mensen zien je gewoon niet. Vooral afgeleid door mobieltje. Ik zie regelmatig handen en ogen richting de middenconsole gaan.
Als het dan toch nog mis gaat, zitten hun veilig in een kooiconstructie, maar wij zijn kwetsbaar.
Ik heb zelf nog geen motorkleding, maar ik zit er wel over na te denken. Binnenkort me eens hierin verdiepen.
Mag ik je een tip geven nu hebben ze vaak modellen in de aanbieding
Omdat de nieuwe collectie uitkomt
Succes met zoeken
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 998
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Ze hebben motorkleding die er niet als zodanig uitziet. Misschien is dat iets voor jou!
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Plaats reactie