• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Zijkoffers op een SYM Jet14

Schroom niet en deel jouw (technische) kunsten met het forum, laat zien wat jij op jouw vervoer hebt aangepast. Inspireer jezelf en anderen!
Gebruikersavatar
Sympeter
Berichten: 482
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:17

Zeker mooi gemaakt die beugels bij Henk, heb aan Marco een foto gestuurd van een paar treeplanken van aluminium rijstekorrelplaat die ikzelf voor mijne Jet
gemaakt heb, ik weet allen niet hoe ik de foto van mijn GSM naar hier moet krijgen. Dus maar tegoed houden tot ik in de gaten krijg hoe dat gaat. :oops:
Groeten Peter.
Gebruikersavatar
henk
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 apr 2020, 10:55
Locatie: Assen

ben benieuwd naar de platen Peter is mischien voor mij ook wel wat gr Henk
Sym Jet 14 50cc
Gebruikersavatar
Jur
Site Admin
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 apr 2020, 07:16

Sympeter schreef:
19 apr 2020, 22:16
Zeker mooi gemaakt die beugels bij Henk, heb aan Marco een foto gestuurd van een paar treeplanken van aluminium rijstekorrelplaat die ikzelf voor mijne Jet
gemaakt heb, ik weet allen niet hoe ik de foto van mijn GSM naar hier moet krijgen. Dus maar tegoed houden tot ik in de gaten krijg hoe dat gaat. :oops:
Goedemorgen Peter,

Ik ben wel benieuwd naar jouw treeplanken, misschien is het wel een idee voor anderen om dat na te doen :D . Om je er mee te helpen is er een handleiding gemaakt om plaatjes op dit forum te krijgen. ;)
Gebruikersavatar
Hans v.d. Kleij
Berichten: 536
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44

Ik heb op mijn ND traanplaten op de tweeklank zitten ben er zeer tevreden over, zal eens kijken of ik er foto's van op het forum kan zetten.
Gr Hans
Plaats reactie