• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Beugels zijkoffers.

Schroom niet en deel jouw (technische) kunsten met het forum, laat zien wat jij op jouw vervoer hebt aangepast. Inspireer jezelf en anderen!
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

eindresultaat ziet er mooi uit. ik vraag me alleen af of je nu niet een beetje top zwaar bent ? kon topkoffer niet klein stukje meer naar voren ? ik heb mijn grondplaat juist zoveel mogelijk naar voren geplaatst ivm gewichtsverdeling en dus wegligging.

Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 925
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

Graag gedaan, vriend.

Dit zijn, door onze samenwerking, de goedkoopste beugels voor zijkoffers geworden.
Een setje inslagdoppen van 10 stuks voor € 0,98 van Ali

De rest gemaakt van afval, een paar stukjes staal (gratis op mijn werk) en een paar lasjes, gedaan door een bevriend lasser.

En jij hebt ze prachtig en duurzaam gespoten.

Zo komt Splinter door de winter.

Laat die touren nu maar komen
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 1000
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

boukeent schreef:
06 mar 2021, 14:51
eindresultaat ziet er mooi uit. ik vraag me alleen af of je nu niet een beetje top zwaar bent ? kon topkoffer niet klein stukje meer naar voren ? ik heb mijn grondplaat juist zoveel mogelijk naar voren geplaatst ivm gewichtsverdeling en dus wegligging.

Bouke
Nee dat gaat niet. De topkofferbeugel is een originele van Shad, en de bevestigingsplaat van de topkoffer zit al zo ver naar voren als het kan. Verder kan niet. Maar je krijgt wel een vertekend beeld door de foto's. De rugsteun van de koffer zit op gelijke hoogte als het einde van mijn buddy. Dus in Principe zou dit goed moeten zijn.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

ok, op mijn vorige scooter de ND merkte ik zeker een verschil met beladen topkoffer. Op ND had ik orgineel givi rek en koffer niet geheel naar voren. op foto van jouw had ik dat idee ook. op mijn xtown merk ik belading minder omdat ik koffer zover mogelijk naar voren staat en frame star is in vergelijk met ND.
ik heb wel zadel tassen maar weet nog niet wat ik ga doen. mijn laatste vakantie had ik genoeg aan topkoffer en onder het zadel. bergruimte omder mijn zadel is zelfs groter dan ND.
Volgens mij het je bij jet14 de tank deels onder zadel zitten.

Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Gebruikersavatar
Sympeter
Berichten: 485
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:17

Ziet er machtig mooi uit Marco, daar krijgde gij veul plezier van. :mrgreen:
Groeten Peter.
Gebruikersavatar
Hans v.d. Kleij
Berichten: 538
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44

Zit hier te kwijlen, ziet er top uit zeg, ga je inderdaad veel plezier van hebben.
Gr Hans
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 464
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

Hoi
Is erg mooi geworden marco
Word een echte tourscooter zo
Veel plezier ervan
Groet martin
ROADHOGG

ziet er goed uit ! !
benieuwd hoe het in het ècht eruit ziet . . ., wel mooi resultaat voor een stelletje hobbyïsten ! !
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 1000
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

ROADHOGG schreef:
06 mar 2021, 17:01
ziet er goed uit ! !
benieuwd hoe het in het ècht eruit ziet . . ., wel mooi resultaat voor een stelletje hobbyïsten ! !
Hooo ff moat. Wel professionele hobbyisten. Het is nogal een verschil of je als Buurman & Buurman aan het knutselen slaat, of zoals wij, regelmatig bellen, de zaak doorspreken, foto's en tekeningen doorsturen, en liters koffie wegwerken.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
John Knol
Berichten: 420
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:16
Locatie: Vlaardingen

Hoi Marco
Dus als ik het goed leest heb jij die beugel voor de zij koffers op papier staan met de maten
Goed bewaren want je heb het gehoord er komen meer sym jets 14 bij 😄

Zeer belangrijk dus in de handel is niets te krijgen
En wat is niet makkelijker dan een bestaand ontwerp wat bevalt
Je gaat straks niet alleen T shirts met logo leveren misschien ook beugels voor jet 14😂😂🤣🤣
MP3 300 HPE Sport
Plaats reactie