• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

weekend lutzkampen7/10 juni 2024

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 862
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

zoals hier boven de titel luid gaat dit topic over het weekend Lutzkampen welke met motoren verreden wordt.
en om gelijk met de deur in huis te vallen nadat ik van Marco vernam dat hij daar nog eens heen wou met Henk.
zijn we aan de praat geraakt. en mijn verzoek om eens in heuvelachtig gebied te gaan rijden en dan het rijden daar onder de knie te krijgen
liefst in gezelschap van mannen die het vaker gedaan hebben mocht ik eventueel wel mee.
nou dat sla ik dan niet af.
ook Maarten had er wel oren naar en uiteindelijk is Gerard H er ook nog bij aan gesloten
daarmee is het ook eigenlijk vol.
mocht iemand mee willen contact leggen met Marco
we doen het deze keer met motoren wie weet wat de toekomst brengt en zullen we het ook eens keer voor brommers of gemixt doen.
we gaan daar heen van vrijdag 7 juni tot maandag 10 welke dag de thuis reis zal bevatten
aangezien Marco een mooie route heeft uitgezet vanaf zijn huis zullen we daar rond 10 uur s ochtends vertrekken.
dit betekend voor mij vroeg pi...en.
ik zal de vrijdag daarom beginnen met een grotendeels snelweg tot Reusel.
daar wil ik zo rond 9.30 uur zijn
koffie en door .
de maandag zal ik het eerste deel van de route plannen omdat ik graag nog eens naar de Duitse plaats Lovenich wil.
daar is in 1933 mijn vader geboren.
ik ben er met mijn ouders in de jaren 80 geweest en de foto s uiteraard aan mijn toen al hoogbejaarde oma laten zien,
nu wil deze foto s nogmaals nemen .
daarna zullen we richting Roermond koersen en in de buurt van die plaats koffie te drinken of lunchen effe zien hoe het loopt.
dan zullen alle deelnemers ergens in de middag weer thuis arriveren.

wij zullen jullie in dit topic meenemen met dit weekend
roelf
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 1000
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Goed verwoord Roelf. Het is inderdaad zo gegaan. Ik wil wel een kleine opmerking plaatsen. Dit groepje bestaat uit 5 personen, en dat blijft zo. De reden? Ik en ook Henk hebben 2 jaar geleden Heijenrath georganiseerd, en dat was een hartstikke leuk weekend, waar veel geouwehoerd is, en veel gelachen.Ook voor mij, maar toch wel in mindere mate. Er is een hoop planning aan vooraf gegaan, maar ook tijdens het weekend heb ik nog het een en ander moeten regelen. Ik had meer het gevoel een reisleider te zijn dan medetourder. En dat wil ik nu dus niet. Als er nog meer personen meegaan, ben ik weer reisleider, en daar pas ik voor. Daarom kan niemand zich aanmelden hiervoor. Sorry, maar misschien dat we volgend jaar wel met een grote groep iets kunnen doen. Maar dan moet iedereen zijn steentje bijdragen, want dat ga ik niet alleen doen.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 925
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

Dit beloofd weer een gezellig weekend te worden.
Een prachtig hotel, iedere avond een 4 gangen diner, en een geweldige omgeving om te touren met de motor.
Ik heb vorig jaar enorm ervan genoten, en de Ardennen is dan ook een van de mooiste streken waar ik ooit heb gereden.

Marco, alvast bedankt dat ik weer met je mee mag.
Plaats reactie