• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

7 kerkhoven toer 2021

Gebruikersavatar
vulneratos
Berichten: 168
Lid geworden op: 14 jun 2020, 14:27
Locatie: Soesterberg

Het was indrukwekkend Roelf. Ik heb maandag heerlijk een stuk mee gereden en jammer dat ik weg moest want ik had die 4 dagen best mee willen rijden. Maar helaas op de terugweg is mijn scooter beroerd gaan rijden. Dit is gelukkig pas in Amersfoort gebeurt dus dat was nog wel te doen. Ik moet effe een onderzoek instellen maar in denk de carburateur of de belachelijke te dure uitlaat met die kl@#&te katalysator. Het vermoede bestaat dat deze dicht zit.
Tevens kan het ook zo zijn dat er meer aan de hand is. Maar goed onderzoek gaat binnenkort starten.

En om het on-topic te houden wil ik jullie bedanken voor de mooie en indrukwekkende tour. Knap dat jullie dit hebben gedaan.
Bedankt hiervoor.
Heavy User 2013
Heavy User 2018
Dagrecord: 857km
Gebruikersavatar
Stoyanov
Berichten: 348
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:24
Locatie: Alphen aan den Rijn

Imposant
Geld maakt niet gelukkig, maar Ik ben liever ongelukkig mét geld dan zonder...

Pekelfiets: Jan Janssen Impress.
Droge fiets: SYM Symphony ST 50i (2021)

Dagrecord: 285 km (Kymco New Dink 2014)
Zuinigheidsrecord: 1:54,7 (Kymco New Dink 2014)
Gebruikersavatar
John Knol
Berichten: 420
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:16
Locatie: Vlaardingen

Dat is een hele tour geweest respect mannen
Mooi verslag ik heb er van genoten
MP3 300 HPE Sport
Gebruikersavatar
Korps Mariniers
Site Admin
Berichten: 354
Lid geworden op: 08 apr 2020, 12:18
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Zo even tijd om mijn verslag te maken.

Ik moet zeggen ik keek er even tegen op om de lange rit naar Groningen te maken in mijn eentje.
Maar aan de andere kant ik heb al zo veel lange ritten in mijn eentje gedaan dit kon er ook nog wel bij 😊.

Ik heb de dagen er voor veel moeten werken zo dat ik weinig tijd had om mijn spullen klaar te zetten en in te pakken dit kon ik pas doen in de avond en nacht van zaterdag op zondag.

Maar Annemarie heeft me er gelukkig bij geholpen en toen was het zo gepiept.
Ik wilde aanvankelijk om 07:00 uur vertrekken maar werd 07:30 uur.

Ik moet zeggen het ging allemaal voor spoedig en denk je bij je zelf wat gaat het toch snel allemaal, voor dat ik het wist zat ik al over de helft van mijn reis. Tuurlijk je rijd alleen.

Toch gebeurde er weer iets waar ik niet op gerekend had Ergens in een dorp moest in door een stads poort rijden dat gaf zo wel de tomtom als zijnde de Google map aan zo gezegd zo gedaan enkel er reed een vracht wagen voor me ik achter stap voets op een geven hoorde ik een klap en stond gelijk stil wat bleek er kwam toen de vracht wagen er voor bij was een paal uit de grond zetten. Oké wat schade aan de voor neus maar dat kan ik zelf verhelpen, even duc tape er op gezet aan de andere kant ook net of het zo hoort.

Ik heb mijn reis naar Groningen voort gezet rond 16:30 uur kwam ik aan bij me B en B Ik in gecheckt wat spullen uit gepakt die ik de volgende dag nodig had wat gaan eten en lekker van de rust aan het genieten.
Rond een uur of 20:00 had ik af gesproken met Roelf hij kwam op de fiets even een bakkie halen en hebben nog even zitten kletsen over het hoe en wat natuurlijk ook over de schade. Rond de tijd van 22:30 lag ik in me mandje en geslapen als een roos.
De volgende dag was ik er uit om 06:00 uur lekker gedoucht, geschoren en alles klaar gezet voor vertrek naar Roelf toe, maar eerst ontbijten dat werd geserveerd om 07:15 uur rond een uur 08:15 was ik bij Roelf en Martin die stonden al klaar voor vertrek even de handen schudden en we zijn vertrokken naar de eerste plaats waar we moesten zijn.

Al met al heb ik het reuze naar me zin gehad en had het niet willen missen.
Hierbij wil ik Roelf, Martin en Tonny nog bedanken voor de gezelligheid het meerijden en alles er om heen.

Mijn scooter dealer is er naar lang zoeken uit gekomen waar door mijn scooter zo vaak verzopen was, maar wat hij vreemd vond dat de computer niets aan gaf wat er fout was of aan de hand was.
Het blijk de injector te zijn die bleef druppels brandstof in de cilinder te laten lopen.
Als het goed is heeft hij hem dinsdag as binnen. a € 158,85 maar daar koop je geen nieuwe scooter voor.

Hier nog een paar foto’s van het landschap.

Al met al heb ik het reuze naar me zin gehad en had het niet willen missen.
Hierbij wil ik Roelf, Martin en Tonny nog bedanken voor de gezelligheid het meerijden en alles er om heen.

Mijn scooter dealer is er naar lang zoeken uit gekomen waar door mijn scooter zo vaak verzopen was, maar wat hij vreemd vond dat de computer niets aan gaf wat er fout was of aan de hand was.
Het blijk de injector te zijn die bleef druppels brandstof in de cilinder te laten lopen.
Als het goed is heeft hij hem dinsdag as binnen. a € 158,85 maar daar koop je geen nieuwe scooter voor.

Hier nog een paar foto’s van het landschap.
Al met al heb ik het reuze naar me zin gehad en had het niet willen missen.
Hierbij wil ik Roelf, Martin en Tonny nog bedanken voor de gezelligheid het meerijden en alles er om heen.

Mijn scooter dealer is er naar lang zoeken uit gekomen waar door mijn scooter zo vaak verzopen was, maar wat hij vreemd vond dat de computer niets aan gaf wat er fout was of aan de hand was.
Het blijk de injector te zijn die bleef druppels brandstof in de cilinder te laten lopen.
Als het goed is heeft hij hem dinsdag as binnen. a € 158,85 maar daar koop je geen nieuwe scooter voor.

Hier nog een paar foto’s van het landschap.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mijn motto is: Over tot de orde van de dag.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 857
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

IMG-20210623-WA0003.jpeg
IMG-20210623-WA0003.jpeg (3.24 MiB) 5240 keer bekeken
Nou nog mazzel.gehad ook.
Schijnbaar zijn we ergens langs gereden wat niet mocht
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
John Knol
Berichten: 420
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:16
Locatie: Vlaardingen

🤣🤣😂😂ik heb ook een waarschuwing gehad
Ik was met Gerard een rit aan het doen even door Delft naar Pijnacker
Ik had ook een ontheffing moeten hebben😄
MP3 300 HPE Sport
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 857
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

maar ik vraag me dan af staan er geen borden ik en zeker ook martin let erg goed op onderweg dan hadden we die toch moeten zien?
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
John Knol
Berichten: 420
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:16
Locatie: Vlaardingen

Tomosje schreef:
23 jun 2021, 21:44
maar ik vraag me dan af staan er geen borden ik en zeker ook martin let erg goed op onderweg dan hadden we die toch moeten zien?
In Delft stonden wel borden die je pas zie als je er al rijd
En ook gelijk een camera
Dus te laat wat doe je dan gewoon door rijden🤫
MP3 300 HPE Sport
Gebruikersavatar
Stoyanov
Berichten: 348
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:24
Locatie: Alphen aan den Rijn

Normaal gesproken zou ik hier een column aan kunnen wijden.
Ik doe het nu even niet... of een verkorte versie dan....
Maar wat ik kwijt wil is het volgende:
Het maakt in NL niet uit hoeveel verkeersborden je neerzet en waar je ze neerzet.
(veel) Nederlanders zijn namelijk immuun voor (verkeers)regels en autoriteit.
Mocht ik ooit eens werkloos worden, dan heb ik in Alphen al minimaal 5 plekken waar ik overdag eens kan gaan zitten om het aantal overtreders te turven en waar nodig (onherkenbaar) op beeld vast te leggen. Ik garandeer jullie dat ik een virtueel jaarsalaris bij elkaar schrijf, binnen een week !
Bewuste en moedwillige overtredingen! Ik zie ze elke dag weer gebeuren.
Gewoon om het onnut aan te tonen van de verkeersborden zou ik dit wel eens willen doen.
Je zal altijd zien dat degenen die het Onbewust doen juist diegenen zijn die een prent krijgen.... de rest komt er gewoon mee weg.
Ik krijg ook steeds vaker het idee dat gemeentes gewoon maar lukraak ergens een bord neerzetten.
Met het idee van: Je weet nooit wanneer we weer eens personeel over hebben om te handhaven, maar als er geen bord staat kunnen we ook niet bekeuren, dus laten we maar een bord neerzetten. Dan hebben we in elk geval een mogelijkheid om de tekorten weer eens aan te zuiveren, mocht het van pas komen.
Ik geef ook de garantie dat Nederland nooit vergaat, mocht het einde der tijden aanbreken.
NL blijft namelijk gewoon aan elkaar hangen van alle regeltjes, verkeersborden en kabels.
Gelukkig hebben Henk, Hans en ik wel een goede ervaring met Boa's. Roelf nu ook.
Dat sterkt mijn vertrouwen weer een beetje.
Dit was Brandpunt; Goedemorgen
Geld maakt niet gelukkig, maar Ik ben liever ongelukkig mét geld dan zonder...

Pekelfiets: Jan Janssen Impress.
Droge fiets: SYM Symphony ST 50i (2021)

Dagrecord: 285 km (Kymco New Dink 2014)
Zuinigheidsrecord: 1:54,7 (Kymco New Dink 2014)
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

te meer reden om stedelijke gebieden te mijden. in alkmaar staan tegenwoordig ook camera's in het centrum in winkelgebied (voetgangersgebied).

Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Plaats reactie