• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Ritje op ëen mooie herfstdag

Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 986
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

boukeent schreef:
29 okt 2022, 08:18
Marco_61 schreef:
28 okt 2022, 23:12
Inderdaad een mooi ritje Peter. Het is nog steeds schitterend weer. Ik profiteer er ook nog van. De auto komt momenteel bijna niet van de oprit af. Ik heb nu bijna 8000 km. met de JetX gereden. En dat in 3 maanden tijd.😉
Heb ik ook sinds ik motorscooter rij. je pakt hem makelijker als de auto of vroeger de motor. woonwerk is prima te doen.

Bouke
Ik ben sneller met de motor op mijn werk dan met de auto, of zelfs de 50cc scooter. Ondanks dat het een stuk drukker op de weg is dan op het fietspad.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

Marco_61 schreef:
29 okt 2022, 09:46
boukeent schreef:
29 okt 2022, 08:18
Marco_61 schreef:
28 okt 2022, 23:12
Inderdaad een mooi ritje Peter. Het is nog steeds schitterend weer. Ik profiteer er ook nog van. De auto komt momenteel bijna niet van de oprit af. Ik heb nu bijna 8000 km. met de JetX gereden. En dat in 3 maanden tijd.😉
Heb ik ook sinds ik motorscooter rij. je pakt hem makelijker als de auto of vroeger de motor. woonwerk is prima te doen.

Bouke
Ik ben sneller met de motor op mijn werk dan met de auto, of zelfs de 50cc scooter. Ondanks dat het een stuk drukker op de weg is dan op het fietspad.
mijn grote voordeel is dat ik nu keuze heb. ik kan auto route doen die beter verlicht is en overzichtelijker of de binnenwegen wat eigenlijk de fietsroute is. laatste tijd is het dus in de morgen als het donker is de auto route en in de middag de binnendoor wegen. Soms als het in mijn ogen noodzakelijk is pak ik stukje fietspad.
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Plaats reactie