• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Vakantie 2024

Heb je iets leuks gepland staan? Zet het hier neer en deel het met de groep.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 1000
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Het is nog een eind weg, maar ik en Henk zitten nu al te bedenken waar de reis volgend jaar naar toe gaat. En we zijn eruit.
Het wordt Oostenrijk. Maar het wordt een heel andere vakantie dan wat jullie van ons gewend zijn.

De vertrekdatum wordt hoogstwaarschijnlijk zaterdag 20 juli. We rijden dan, met 1 overnachting onderweg, naar Maria Gern. Als de naam jullie bekend voorkomt, dan kan dat kloppen. Wij zijn daar afgelopen jaar geweest met onze vakantie, en we zullen hetzelfde hotel pakken.
Hier zitten we nog maar 20 kilometer van de Oostenrijkse grens af. De bedoeling is dat we hier 3 of 4 dagen verblijven. Salzburg hebben we toen niet bezocht, maar dat gaan we nu wel doen. En dat was het dan wel wat steden betreft. De rest van de vakantie is het de bedoeling om door de Oostenrijkse bergen en dalen te touren.

Na Maria Gern wordt de rest van de vakantie een beetje wazig. Er wordt niet meer op voorhand geboekt, en welke kant we uitgaan is voor jullie net zo'n vraag als voor ons. Dat beslissen we ter plekke, evenals de overnachtingen. Dus geen hotels via booking uitzoeken, en ook geen routes maken. Het zullen sowieso hotels of gasthofen worden, dat dan weer wel. Ik wil wel een beetje luxe hebben als ik op vakantie ben.

Gaan jullie dan weer met de 125cc?
In mijn geval niet. Ik ga volgend voorjaar een andere kopen Ik heb mijn oog laten vallen op de BMW C400GT. De Jet X blijft in mijn bezit, en dat wordt dan mijn woon- werkscooter.
Henk gaat nog eventjes examen afleggen voor zijn A2, en als hij dan geslaagd is, en er is een andere scooter gekocht, dan gaat hij daarmee op vakantie. Maar dan moet dat wel op tijd gerealiseerd kunnen worden, anders wordt het gewoon de 125cc voor hem.

Dat was het wel voor dit moment. Als er updates zijn, dan zal ik het hier vermelden. Ook als jullie eventuele vragen hebben kun je die hier kwijt. Ik zal dan proberen die te beantwoorden.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 925
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

Ik kijk er alweer naar uit om met mijn maatje op vakantie te kunnen gaan.

Dit wordt een meer avontuurlijke vakantie, waar bijna niets is vastgelegd en ruimte is voor allerlei beslissingen op het laatste moment.

Even leven bij de dag, vrijheid blijheid, en zien wat er op ons pad komt.

Yep, we hebben er ontzettend veel zin in.
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 862
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

leuk heren!
en inderdaad een stuk meer avontuur.!
prachtig!
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
Steven Luuko
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 jun 2020, 13:14
Contacteer:

Oostenrijk is mooi land.
Mooie, goed onderhouden wegen.
Genoeg om van te genieten.
Veel plezier met de voorpret.

O ja, en ik heb ook liever een beetje luxe, al is het maar een normaal dak boven mijn hoofd.
Plaats reactie