• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Reyn Schuurmans meeting 24 juni 2023

Heb je iets leuks gepland staan? Zet het hier neer en deel het met de groep.
Gebruikersavatar
Steven Luuko
Berichten: 255
Lid geworden op: 19 jun 2020, 13:14
Contacteer:

Kleine update...
Vanmorgen even de bandenspanning gecheckt, wat denk je?
Nog een gaatje er in. :shock:
Ik zal eens kijken of er massief rubberen banden zijn voor mij.
Gebruikersavatar
Sympeter
Berichten: 485
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:17

Ook leuk verslag en foto's Peter.
Groeten Peter.
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 1000
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Steven Luuko schreef:
25 jun 2023, 10:31
Kleine update...
Vanmorgen even de bandenspanning gecheckt, wat denk je?
Nog een gaatje er in. :shock:
Ik zal eens kijken of er massief rubberen banden zijn voor mij.
Houten wielen schijnen ook goed te helpen. :D
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 925
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

Het was een leuke dag.
Ondanks wat vertraging op weg naar Gouda, waar ik afgesproken had met Peter (Stoyanov) en Henk Roeleveld, was ik nog redelijk op tijd bij het station aldaar.
Vriend Peter stond al te wachten.
Omdat onze andere vriend Henk er nog niet was, hebben we besloten om tot half 11 te wachten, om daarna te vertrekken richting de pont in Schoonhoven.
Hier trakteerde Peter op koffie met gebak, en konden we even bijkletsen, nadat we elkaar al lange tijd niet gezien hadden.

Na een uurtje dan op pad, richting Gorinchem, waar we verder zouden rijden via de doorgaande weg richting Zaltbommel (N830), omdat hier naast de weg voor fietsers en bromfietsers ligt, waar 60 km gereden mag worden, en waar ik dus gewoon mag rijden met een motor.

Bij Zaltbommel ben ik, ondanks dat het voor motoren verboden is, met Peter de brug overgestoken via het gedeelte wat alleen voor (brom)-fietsers en tractoren bedoeld is.

Van daaraf nog een klein stukje naar Hedel, waar we aan konden sluiten bij onze vrienden, die op ons zaten te wachten bij Treurenburg.

Altijd weer een grandioos moment om elkaar te ontmoeten.

Marco trakteerde op koffie met de echte Bossche Bol, en Gerard liet bij iedereen een heerlijke sorbet naar keuze neerzetten.

Mannen, bedankt hiervoor.
Het wordt enorm gewaardeerd.

Daarna hebben we gezellig zitten kletsen, totdat het 5 uur was, en het tijd werd om huiswaarts te gaan.

Na het afscheid nemen, gingen Peter en ik weer via de brug bij Zaltbommel, om dit keer door de Betuwe richting Culemborg te rijden.
Van hier af zijn we via de Lekdijk naar Vianen getuft, en zijn we de Lekbrug overgestoken.
Peter via het hiervoor bedoelde fietspad, en ik even snel via de snelweg A2.

We kwamen meteen aan de andere kant van de brug weer bij elkaar, en hebben vanaf dat punt de Lekdijk richting Schoonhoven gevolgd.

Een kilometer of 8 voor Schoonhoven moesten we van de dijk af, wegens werkzaamheden, en zijn we verder gegaan via de provinciale weg.
Ook hier liep parallel een 60 km weg, zodat we gemakkelijk bij elkaar konden blijven.

Na Schoonhoven, via de Vlist en Haastrecht, naar Gouda, waar we, nadat we Gouda uit waren, afscheid van elkaar hebben genomen, en beiden zelfstandig verder naar huis gereden zijn.

Het is een prachtige dag geweest, waar ik echt van genoten heb.
Ik heb genoten van ieders gezelschap, en vond het leuk om weer eens te rijden met vriend Peter.

Iedereen bedankt en tot gauw maar weer.
Gebruikersavatar
John Knol
Berichten: 420
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:16
Locatie: Vlaardingen

Fijn om te horen dat de eerste Reyn Schuurmans meeting
Een succes was had ook niet anders verwacht
De volgende keer zal ik wel weer bij zijn
Zit nu lekker in warsberg Duitsland vlak bij Saarburg op vakantie
Morgen ga ik ook even scheuren op de zomer rodel baan :lol:
Iedereen tot gauw in Helmond
MP3 300 HPE Sport
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 925
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

John Knol schreef:
25 jun 2023, 14:55
Fijn om te horen dat de eerste Reyn Schuurmans meeting
Een succes was had ook niet anders verwacht
De volgende keer zal ik wel weer bij zijn
Zit nu lekker in warsberg Duitsland vlak bij Saarburg op vakantie
Morgen ga ik ook even scheuren op de zomer rodel baan :lol:
Iedereen tot gauw in Helmond
Geniet nog maar even lekker van je vakantie, John
Gebruikersavatar
Stoyanov
Berichten: 348
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:24
Locatie: Alphen aan den Rijn

Oh, voor ik het vergeet.
De olie was wel aan de donkere kant, vanmorgen.
Hij stond net niet droog op de stok.
Heb er een klein beetje olie bijgegooid. Martin had me al gewaarschuwd.
Ik denk erover om zelf binnenkort de olie een keertje extra te verversen.... Moet nog even tot de volgende beurt.
Vanochtend 1 tik en lopen als een naaimachine.
Ik snap niet dat het allemaal heel blijft. Als ik bij 30 graden 2,5 uur achter elkaar volgas ga, dan kan ik bij het grofvuil....
Geld maakt niet gelukkig, maar Ik ben liever ongelukkig mét geld dan zonder...

Pekelfiets: Jan Janssen Impress.
Droge fiets: SYM Symphony ST 50i (2021)

Dagrecord: 285 km (Kymco New Dink 2014)
Zuinigheidsrecord: 1:54,7 (Kymco New Dink 2014)
Gebruikersavatar
Henk Roeleveld
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 nov 2020, 18:06
Locatie: Scheveningen

henkhouet schreef:
25 jun 2023, 13:01
Het was een leuke dag.
Ondanks wat vertraging op weg naar Gouda, waar ik afgesproken had met Peter (Stoyanov) en Henk Roeleveld, was ik nog redelijk op tijd bij het station aldaar.
Vriend Peter stond al te wachten.
Omdat onze andere vriend Henk er nog niet was, hebben we besloten om tot half 11 te wachten, om daarna te vertrekken richting de pont in Schoonhoven.
Hier trakteerde Peter op koffie met gebak, en konden we even bijkletsen, nadat we elkaar al lange tijd niet gezien hadden.

Na een uurtje dan op pad, richting Gorinchem, waar we verder zouden rijden via de doorgaande weg richting Zaltbommel (N830), omdat hier naast de weg voor fietsers en bromfietsers ligt, waar 60 km gereden mag worden, en waar ik dus gewoon mag rijden met een motor.

Bij Zaltbommel ben ik, ondanks dat het voor motoren verboden is, met Peter de brug overgestoken via het gedeelte wat alleen voor (brom)-fietsers en tractoren bedoeld is.

Van daaraf nog een klein stukje naar Hedel, waar we aan konden sluiten bij onze vrienden, die op ons zaten te wachten bij Treurenburg.

Altijd weer een grandioos moment om elkaar te ontmoeten.

Marco trakteerde op koffie met de echte Bossche Bol, en Gerard liet bij iedereen een heerlijke sorbet naar keuze neerzetten.

Mannen, bedankt hiervoor.
Het wordt enorm gewaardeerd.

Daarna hebben we gezellig zitten kletsen, totdat het 5 uur was, en het tijd werd om huiswaarts te gaan.

Na het afscheid nemen, gingen Peter en ik weer via de brug bij Zaltbommel, om dit keer door de Betuwe richting Culemborg te rijden.
Van hier af zijn we via de Lekdijk naar Vianen getuft, en zijn we de Lekbrug overgestoken.
Peter via het hiervoor bedoelde fietspad, en ik even snel via de snelweg A2.

We kwamen meteen aan de andere kant van de brug weer bij elkaar, en hebben vanaf dat punt de Lekdijk richting Schoonhoven gevolgd.

Een kilometer of 8 voor Schoonhoven moesten we van de dijk af, wegens werkzaamheden, en zijn we verder gegaan via de provinciale weg.
Ook hier liep parallel een 60 km weg, zodat we gemakkelijk bij elkaar konden blijven.

Na Schoonhoven, via de Vlist en Haastrecht, naar Gouda, waar we, nadat we Gouda uit waren, afscheid van elkaar hebben genomen, en beiden zelfstandig verder naar huis gereden zijn.

Het is een prachtige dag geweest, waar ik echt van genoten heb.
Ik heb genoten van ieders gezelschap, en vond het leuk om weer eens te rijden met vriend Peter.

Iedereen bedankt en tot gauw maar weer.
Peter had me nog een berichtje gestuurd, waar in ik schreef zie het het bericht van mij op de site. Op de site had ik geschreven dat mijn kat een beetje aan het kwakkelen was, en hem daarom niet alleen kon laten. Er was ook niemand die hem kon verzorgen, anders was ik wel op komen dagen. Dat de berichten niet gelezen worden kan ik helaas niets aan doen. Het gaat inmiddels wat beter met Droppie (m'n kat).

Groeten Henk Roeleveld
Henk Roeleveld - Sym Jet 14 E4
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 862
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

Euhm misschien toch handig henk als je een mobiel nummer hier zou doorgeven .
Dan is de communicatie wat gemakkelijker.
Het bericht stond vrij laat op het forum.
Dan loop je de kans dat de mede tourgenoten inderdaad het niet meer lezen.
Fijn dat het met de kat weer wat beter gaat!
Roelf
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
Henk Roeleveld
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 nov 2020, 18:06
Locatie: Scheveningen

Tomosje schreef:
26 jun 2023, 07:57
Euhm misschien toch handig henk als je een mobiel nummer hier zou doorgeven .
Dan is de communicatie wat gemakkelijker.
Het bericht stond vrij laat op het forum.
Dan loop je de kans dat de mede tourgenoten inderdaad het niet meer lezen.
Fijn dat het met de kat weer wat beter gaat!
Roelf
Ok het stond donderdag even voor 12 op het forum, maar ik neem aan dat je vrijdag nog even kijkt of er updates zijn over de tocht.
Volgende keer beter.
Henk R.
Henk Roeleveld - Sym Jet 14 E4
Plaats reactie