• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Heijenrath 2023

Heb je iets leuks gepland staan? Zet het hier neer en deel het met de groep.
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 998
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Beste vrienden.
Dit is nog geen officiële aankondiging, maar een peiling voor interesse. Wat is het geval. Door de oorlog in de Oekraïne is het leven voor iedereen een stuk duurder geworden. De prijzen in de supers worden steeds hoger, en van de kosten van energie word je ook niet vrolijk.
Een weekend Heijenrath kost minimaal €400,- voor eten drinken en overnachtingen.
We moeten een bezetting van 10 personen hebben.
En misschien zijn de prijzen van het hotel en eten en drinken ook wel gestegen, en kom je ruim over die €400,-
Dan praat je toch over best veel geld. Daarom mijn vraag aan jullie. Wat doen we. Toch gaan maar dan moet ik wel wel de zekerheid hebben dat we met 10 personen zijn. Of Heijenrath komend jaar laten voor wat het is, en een jaartje overslaan. Aan jullie de keus.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 857
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

goed dat je dit voorstelt en jouw zorgen uit.
mijn dank hiervoor.
inderdaad is het een dure tijd voor mij een reden om het meer cc gebeuren voorlopig in den ijskast te zetten.
maar misschien is er ook een soort tussen weg.
het weekend kan je ook organiseren voor de mensen die wel willen (en kunnen ) gaan.
en zijn dit er 5 nou betaal je misschien wat meer maar ja dat is dan eenmaal zo.
ik denk dat het hotel ook zeker hinder zal ondervinden van die dure tijden.
en als ze dan bijvoorbeeld 5 scooteraars wel mogen verwelkomen is dat beter als niemand.
misschien is er dan alsnog iets te regelen.
en zoals we in friesland gezien hebben is een kleine groep ook erg mooi .
nogmaals dank voor je zorgen om de mede toerders!
roelf
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 922
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

Het zijn inderdaad hele dure tijden.

Ik kan het nog wel opbrengen, maar begrijp heel goed dat bij sommigen het water aan de lippen staat.

Mocht er voldoende belangstelling zijn, dan ben ik zeker van de partij, maar ik heb er alle begrip voor als het niet door kan gaan.
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 464
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

Hoi marco
Omdat het bij mij niet op de planning staat voor volgend jaar heb ik makkelijk praten
Denk weldat je iets van een deadline kunt stellen geeft aan de club duidelijkheid en ook aan het hotel en wie weet komen er daardoor meer naar die mooie tocht van jou in brabant
Groet Martin
Gebruikersavatar
Hans v.d. Kleij
Berichten: 537
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44

Hoi Marco,
Dat is een serieus bedrag en daar moet ik toch echt even over nadenken, je bent er niet alleen met €400,--, dus ik weet het nog niet.
Ik laat zeker nog van me horen.
Gr Hans
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

het is denk ik belangrijk dat er redelijk op tijd duidelijkheid is hoeveel mensen mee willen gaan. ik heb zoal de intentie om vanaf 9 juni een een vakantie in te plannen met de scooter die weer zal eindigen in duitsland met de vogels.
past er een scooterweekend in die periode waar dan ook heen ga ik het plannen. ik ga er nu vanuit dat ik dus mee ga.


Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 857
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

Ik wil nog wel even iets toevoegen.
Wij hadden het er hier er nog even over.
Maar die 400 euro is veel geld inderdaad.
Maar zou je een huisje in de buurt huren zelf eten koken en de boodschappen er bij denk ik dat je net zo duur zo niet duurder is.
En..je mist de gezelligheid van het gezamelijke.
Ik weet oprecht niet of ik mee (kan) gaan.
Maar mocht het lukken hoop ik van wel.
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

roelf die 400 is waarschijnlijk alleen verblijf en eten (ontbijt en avondeten). het drinken, benzine, lunch, etc komen er nog bij. dus ik denk dat je moet rekening houden met 500.

afgelopen keer was het 300 en ik heb nog 150 daar bovenop uitgegeven. natuurlijk kan je het zo duur maken als je wilt maar je moet denk ik wel rekening houden met die extra kosten.

Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 464
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

boukeent schreef:
23 okt 2022, 12:19
roelf die 400 is waarschijnlijk alleen verblijf en eten (ontbijt en avondeten). het drinken, benzine, lunch, etc komen er nog bij. dus ik denk dat je moet rekening houden met 500.

afgelopen keer was het 300 en ik heb nog 150 daar bovenop uitgegeven. natuurlijk kan je het zo duur maken als je wilt maar je moet denk ik wel rekening houden met die extra kosten.

Bouke
Mag ik hier nog wat aan toevoegen het is ongeveer 375 km heen en 375 km terug extra benzinekosten mij is het erg goed om op de heenreis een dag eerder weg te gaan kwam heerlijk fris aan extra hotel overnachting dus
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

precies martin goed om daarmee rekening te houden.

ik heb rekening gehouden met deze kosten en daarom zeg ik op voorhand ik kan mee. er zijn echter genoeg leden die hier een goed besluit over moeten nemen want er kunnen andere prioriteiten zijn.

ik ben van mening gaan we net als vorig jaar voor geheel hotel dan is het belangrijk dat als je je aanmeld je dit ook financieel kunt veroorloven.

het was afgelopen keer een geweldig weekend en hopelijk krijgt het een vervolg.

bij voorbaat wil ik marco bedanken voor zijn inzet.

Bouke
Laatst gewijzigd door boukeent op 30 okt 2022, 08:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Plaats reactie