• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Touren en Corona

Heb je iets leuks gepland staan? Zet het hier neer en deel het met de groep.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Proudborough
Site Admin
Berichten: 157
Lid geworden op: 08 apr 2020, 10:56
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Niemand zal het ontgaan zijn, er heerst een pandemie omtrent het Covid-19 "Corona" virus. Intussen zijn er vanuit het RIVM en de overheid al duidelijke regels opgesteld waaronder een verbod aan groepsvorming. Om deze reden hebben we als team besloten dat zolang deze pandemie heerst er geen toerritten gereden zullen worden onder de vlag van VTC De Roadrunners. Uiteraard snappen we dat het, zeker met het prachtige weer van de afgelopen tijd, zeer verleidelijk is om een rondje te gaan rijden. Ons advies is om dit zoveel mogelijk in je eentje te doen of hoogstens met één of twee tourmaten. Let ook extra goed op de veiligheid als je op tour gaat op een vervoersmiddel dat tot de zwakkere verkeersdeelnemers behoord. Een ongelukje zit in een klein hoekje, en voor de zwakkere verkeersdeelnemers is een ongelukje al snel ernstig. In deze tijden is een bezoekje aan het ziekenhuis natuurlijk nog onwenselijker dan normaal.

Blijf veilig en zo kunnen we wanneer de pandemie voorbij is weer gezellig met elkaar op tour.

Team VTC De Roadrunners
Duckie
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 jan 2021, 16:35

Gaan we doen. Na een aanrijding, ben je toch voorzichtiger.....

Groetjes
Duckie
Gebruikersavatar
Hans v.d. Kleij
Berichten: 536
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44

Verstandige Actie.
Gr Hans
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 852
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

ondertussen is dit topic al een jaar oud en zijn we nog niet van de pandemie af.
net als in de gewone maatschappij hebben we hier een afspiegeling van qua leden .
en dus verschillende meningen maar ook omstandigheden.
en laten we 1 ding hier vooral hoog houden dat is gezamenlijk toeren gevaccineerd ongevaccineerd fel voor fel tegen of gewoon drijvend in het midden maakt niet uit!
mensen die een gezamenlijk doel hebben met veel plezier op de scooters rijden en van elkaars gezelschap genieten.. tuurlijk op 1,5 meter.
maar ook dan kan je elkaar de warmte van een vriendenclub bieden!
discussie mag over alle onderwerpen. komen we er niet uit prima dan koffie (of thee) en weer door.
en mocht het zo zijn dat er iemand van de groep niet mee mag naar binnen respecteer dit zoek een creatieve oplossing..
ik zag afgelopen week 2 oudere mensen op een bankje met elk een bakje kibbeling lekker warm in folie.
zij mocht wel binnen hij niet door ziekte enz.
tja zei ze nu is het gewoon leuk om hier samen te zitten.
de visboer had het extra warm ingepakt.
ze genoten er van als of het een jong verliefd koppeltje was! haha
ook andersom voel je niet bezwaard lekker ergens te gaan eten.
gewoon doen
we ondergaan dit allemaal met 1 doel afkomen van die rot corona.
ik hoop op een prachtig toerjaar 2022!
ben al stiekem aan het plannen.
zodra ik het af heb lezen jullie het hier
roelf
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
henk
Berichten: 139
Lid geworden op: 18 apr 2020, 10:55
Locatie: Assen

goed verwoord Roelf ,ik sluit me daar bij aan gr Henk
Sym Jet 14 50cc
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 182
Lid geworden op: 02 mei 2020, 18:02
Locatie: Helmond

Corona zal niet 1,2, 3, uit ons leven verdwijnen en voorlopig onder ons blijven net als de griep'
Het is niet anders en zullen er mee moeten leren leven.
Mogen er helaas geen mensen mee naar binnen dan is dat zo maar ik zal eerlijk zijn ik pas me daar niet op aan ;)
We gaan het vrijdag wel weer horen van onze bewindslieden wat de maatregelen gaan worden.
Bij mij blijft iedereen welkom gevaccineerd of niet maakt niet uit en de regel van zoveel mensen in huis lap ik aan mijn laars zeker voor familie leden.
Succes en veel wijsheid in deze tijd gewenst.
Kymco New Dink van september 2011 58783 km op de teller
Sym Jet 14 Euro 5 van april 2021 398 km op de teller
Plaats reactie