• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Weekend Heijenrath Limburg, 10 t/m 13 juni 2022.

Heb je iets leuks gepland staan? Zet het hier neer en deel het met de groep.
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 986
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Beste clubvrienden.

Alle losse eindjes zijn aan elkaar geknoopt, en Ik, Henk en Patrick, kunnen trots mededelen dat ons eerste gezamenlijke weekend klaar is. Het is nu aan jullie.
Na een paar zware dagen in hotel Heijenrath, waarbij heftig werd onderhandelt, heb ik afgelopen week via de mail een offerte binnengekregen waar ik mij in kan vinden.

heijenrath.JPG
heijenrath.JPG (8.56 MiB) 6490 keer bekeken

Jullie vertrekken op vrijdag 10 juni naar Heijenrath waar jullie ontzettend gastvrij worden ontvangen door Juan & Angèle, de uitbaters. Wij, de 3 musketiers die dit mogelijk gemaakt hebben, vertrekken al een dag eerder, om alles in goede banen te leiden. Na een welkomstdrankje worden de kamers toegewezen. 'S avonds krijg je een diner bestaande uit een soepje, een schnitzelmenu, en een nagerecht.
mergelland1.JPG
mergelland1.JPG (9.49 MiB) 6490 keer bekeken
vaals.JPG
vaals.JPG (7.91 MiB) 6490 keer bekeken
vaals 2.jpg
vaals 2.jpg (492.09 KiB) 6490 keer bekeken
mergelland2.jpg
mergelland2.jpg (5.05 MiB) 6490 keer bekeken

Op zaterdag 11 juni gaan we na het ontbijt aan onze eerste tour beginnen. Dat is de mergellandroute, en die is ongeveer 115 kilometer lang. Daar rijden we door het Limburgs heuvellandschap, en passeren kleine pittoreske dorpen, met authentieke boerderijen, evenals het drielandenpunt in Vaals. Na terugkomst in het hotel, krijgen we een Flammkuchen avond. Dat is een deegbodem met crème fraîche, en belegd met allemaal lekkere dingen, die daarna in de oven gaan. daar hoort natuurlijk ook een nagerecht bij.

mergelland3.JPG
mergelland3.JPG (8.62 MiB) 6490 keer bekeken
vlakenburg.jpg
vlakenburg.jpg (327.52 KiB) 6490 keer bekeken
mergelland 4.JPG
mergelland 4.JPG (8.82 MiB) 6490 keer bekeken
Op zondag 12 juni gaan we na een wederom heerlijk ontbijt aan onze 2e tour beginnen. Deze tour is ongeveer 120 kilometer en gaat eerst door wederom het heuvellandschap, maar ook door een vlak gebied, waar je ook weer een ander deel van Limburg te zien krijgt. Ook stoppen we in Valkenburg bij het oude stationnetje voor een mooie groepsfoto. Op onze laatste avond gaan we bij terugkomst gezellig met zijn allen steengrillen.

Maandag 13 juni gaan we na het ontbijt weer huiswaarts met, naar ik hoop, een heleboel fijne herinneringen.

Wat kost dit weekend in totaal? Dit hele pakket kost €272,-
Dus 3 overnachtingen, 3x ontbijt, en 3x diner. Op alle dranken krijgen we 5% korting. De scooters kunnen allemaal binnen staan.
Er is wel een paar maren. Aangezien dit een klein maar knus hotel is, zijn er maar een beperkt aantal kamers. Er kunnen in totaal 12 man meegaan, en wordt er rekening gehouden met clubleden met een medische indicatie. Die krijgen een kamer alleen. De rest moet een kamer delen. Ook ik en Henk hebben besloten om, vanwege het clubgevoel, ook bij elkaar op 1 kamer te hokken. Voordeel is wel dat het allemaal 1 persoons bedden zijn, dus je slaapt toch alleen in een bed. Ook moet je rekening houden dat, als er minder dan 12 mensen meegaan, dat de prijs iets omhoog gaat. We hebben tenslotte ook heel het hotel afgehuurd. Als er te weinig animo is, gaat het dus niet door, omdat het dan te duur wordt. Het verschuldigde bedrag moet op voorhand naar mij overgemaakt worden, daar ik het hotel in voren moet betalen. Helaas kan er niet geannuleerd worden. Dus betaald, is ook meegaan.

Kort samengevat:
Er kunnen 12 personen mee. 4 personen met medische indicatie kunnen alleen slapen, en de rest moet gezellig een kamer delen waarbij je gewoon in een 1 persoons bed slaapt.
De kosten zijn €272,- P.P, en bestaat uit 3 overnachtingen, 3x ontbijt, en 3x diner. Op drank is een korting van 5% bedongen.


P.S. Er kan ingeschreven worden tm 21 november. Bij minder dan volle bezetting, wordt een en ander nog doorgesproken met diegene die meegaan.


Wie gaan er mee:
@Marco_61 2 pers. kamer
@Patrick 1 pers. kamer
@henkhouet 2 pers. kamer
@martin66 1 pers. kamer
@Gerard van H 1 pers. kamer
@John Knol 1pers. kamer ovb, anders 2 pers. kamer
@boukeent 2 pers. kamer
@Scooterkees 2 pers. kamer
@Hans v.d. Kleij 2 pers. kamer
@spikey 2 pers. kamer
Laatst gewijzigd door Marco_61 op 24 mei 2022, 18:43, 11 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 918
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

Het kriebelt nu al bij mij.
Ik denk dat dit echt een top-weekend gaat worden.
Marco, alvast weer bedankt voor al het werk wat je er in steekt.

Ik ben zeker van de partij.

Limburg, we komen eraan.....
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 462
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

Hoi marco
Bedankt alvast voor het regelen
Ik zou graag een 1 persoonskamer willen
Bij deze boek is dus
Heb er nu al zin aan
Groet martin
Gerard van H
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:09

Ook ik zou graag een eenpersoonskamer hebben i.v.m. mijn beademing in de nacht , nu nog iemand zoeken die het weer regelt en dan zijn we weer dolgelukkig die dagen.

Ik zie er naar uit , en jullie mogen ook komen naar mijn feestje in vila real to Sante Antonio

groetjes van mij gerard en alvast bedankt voor alle regelingen.
Bijlagen
20141025_123629.JPG
20141025_123629.JPG (6.23 MiB) 6459 keer bekeken
Gebruikersavatar
John Knol
Berichten: 415
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:16
Locatie: Vlaardingen

Ik wil mij ook aanmelden voor 1 persoons kamer
Maar als het nodig is een 2 persoons kamer
Ook oké 👍
MP3 300 HPE Sport
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

wil mee, kamer maakt me niet uit.
Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 852
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

na nog even er over nagedacht te hebben .
vind ik het gezien het covid gebeuren en mijn situatie in dit het een risico om me aan te melden.
mocht de wereld weer op slot zitten zal ik hoogst waarschijnlijk af moeten haken.
dan is het voor mij om in november te beslissen en het risico te lopen het bedrag kwijt te zijn te groot.
ik wil erg graag mee hoor.
en waardeer de inzet van de drie heren enorm!
mocht het zo zijn dat ik wel de mogelijkheid heb tzt ga ik eens kijken wat er mogelijk is.
heren bedankt voor jullie inzet !
roelf
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

even een vraag wat kost een nacht extra. ervoor of erna ?

Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 182
Lid geworden op: 02 mei 2020, 18:02
Locatie: Helmond

Voor covid hebben ze nodige vaccinaties gemaakt en het is nog gratis ook :mrgreen: :mrgreen:
Dus heb je geen vaccinatie gehad of genomen laat hem gewoon zetten dan kan je overal mee naar toe.
Ik heb ze ook en raar maar waar ik leef nog steeds en die chip die ze mee spuiten werkt perfect :mrgreen:
Kom op mensen schrijf je in , ik kan je verzekeren dat het een top weekend gaat worden en ik spreek uit ervaring ;)
Kymco New Dink van september 2011 58783 km op de teller
Sym Jet 14 Euro 5 van april 2021 398 km op de teller
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 852
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

euhm effe nadenken voor je wat schrijft patrick.
of informeren hoe en wat..
chips? eet ik op de bank.
marco weet onder andere dat er iets heel anders speelt dan het weigeren van een injectie.
ik ga dit hier niet uitweiden heeft geen enkele nut.


dat ik kritisch ben wil nog niet zeggen dat ik een of andere complot denker ben.
roelf
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gesloten