• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

Weekend Heijenrath Limburg, 10 t/m 13 juni 2022.

Heb je iets leuks gepland staan? Zet het hier neer en deel het met de groep.
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

ik begrijp beide verhalen over vacinatie.

ik heb me reeds aangemeld en hoop van harte dat nog een aantal leden volgen zodat afspraak met hotel nagekomen kan worden. dit is ook reden dat ik niet moeilijk doe over kamer.

er zijn inderdaad wat beperkingen maar we kunnen gewoon er een mooi weekend van maken.

mocht deze variant niet lukken staat ik open om met de aangemelde leden ergens anders te verblijven.

Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Gebruikersavatar
Hans v.d. Kleij
Berichten: 536
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:44

helaas mensen ik heb alles goed overwogen en en besloten om niet mee te gaan, jammer maar helaas maar uiteraard wens ik jullie veel plezier en ga ik jullie verslagen volgen.
gr Hans
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

boukeent schreef:
20 okt 2021, 18:42
ik begrijp beide verhalen over vacinatie.

ik heb me reeds aangemeld en hoop van harte dat nog een aantal leden volgen zodat afspraak met hotel nagekomen kan worden. dit is ook reden dat ik niet moeilijk doe over kamer.

er zijn inderdaad wat beperkingen maar we kunnen gewoon er een mooi weekend van maken.

mocht deze variant niet lukken staat ik open om met de aangemelde leden ergens anders te verblijven.

Bouke
Als dit niet doorgaat, verzin ik wel iets anders. Gaan doe ik sowieso. Alleen zal er dan een hoger prijskaartje aan hangen. Het is daar nogal toeristisch, en zo goedkoop als nu, kan je daar nergens terecht.

Om op je vraag terug te komen. Ik denk dat je voor een extra nacht met ontbijt ongeveer een €80,- kwijt bent.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

bedankt voor info. ik wil namelijk waarschijnlijk vrijdag of maandag een tour maken door de eifel of ardennen.

kan zijn dat ik er dus een nachtje aan vast plak of voor plak. ivm weekend motorafsluitingen in duitsland is vrijdag of maandag een goede optie.

Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

inmiddels besloten om er een dag aan vast te plakken. vrije dagen zijn aangevraagd dus waar we ook heen gaan ik ga mee. heb inmiddels voor de maandag al wat ideeen voor mooie extra tour naar het zuiden.

Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Reyn Schuurmans RIP
Berichten: 104
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:17

Lijkt me een leuk weekend.
Heb ik wel zin in.
Dus zet mij er maar bij
spikey
Berichten: 38
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:15

Ik meld me hierbij ook aan voor het weekend en als het kan zou ik een 1 persoonskamer willen hebben maar als dat niet kan is het ook goed met een 2 persoonskamer. Heb er zin in na dit kl#te Corona jaar.
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Kom op mannen. Meld je eigen aan, zodat die laatste 2 slaapplaatsen ook weg zijn. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om 12 man bij elkaar te krijgen. Of moet ik die 2 plaatsen nu gaan aanbieden bij de vogeltjes?
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 852
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

Nou je weet hoe ik er ( helaas ) in sta.
Zou graag een plekkie willen reserveren.
Maar gezien onzekere tijd neem ik dat risico niet
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gerard van H
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:09

Marco_61 schreef:
05 nov 2021, 12:13
Kom op mannen. Meld je eigen aan, zodat die laatste 2 slaapplaatsen ook weg zijn. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om 12 man bij elkaar te krijgen. Of moet ik die 2 plaatsen nu gaan aanbieden bij de vogeltjes?


Ik vrees dat er gewoon niet meer mensen zijn die dat willen , een toertje ergens ok , een grote toer al weer minder mannen , meerdere dagen Ojee , dan mis ik huis en haard , en zo moeilijk is mijn vrouw toch ook weer niet , maar niet alle leden van ons clubje kunnen , willen , mogen niet om wat voor reden dan ook .
Onze club heeft nog niet zoveel mensen die er voor in zijn , maar ik vind wel dat het bij ons clubje moet blijven.
Gesloten