• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

un rundje dur Brabant 10 juli 2021

Heb je iets leuks gepland staan? Zet het hier neer en deel het met de groep.
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

nog een week te gaan en kans is weer groter. mijn vrouw gaat nog niet onderweg dus zaterdag is beschikbaar.

Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

boukeent schreef:
04 jul 2021, 17:04
nog een week te gaan en kans is weer groter. mijn vrouw gaat nog niet onderweg dus zaterdag is beschikbaar.

Bouke
👍🏻👍🏻
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Vrienden, willen diegene die de tour onder voorbehoud hebben staan, deze week laten weten of ze wel, of niet meegaan. Dan sta ik zaterdag niet voor Jan met de korte achternaam te wachten op leden, die niet komen.
Leden die met de bus ( Gerard) of auto met aanhanger komen(Bouke), je kunt parkeren voor fietscafe Bojo, dorpsplein 2 in Lage Mierde. Dat is ook waar het einde van de tour is.
Van daaruit kun je met de scooter naar de buitenman rijden. Het adres is: buitenman 2 in Lage Mierde. Dat is ongeveer 2 kilometer rijden. Daar wacht koffie, thee en een worstenbroodje op jullie.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 462
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

Hoi
Ik ben erbij kan ook niet meer annuleren
Ik logeer op ongeveer 25 km van het beginpunt
Nu hopen op mooi weer kan ik mijn nieuwe hoodie en zomerhelm eens gebruiken
Hoop dat iedereen komt
Groet Martin
Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 359
Lid geworden op: 27 jul 2020, 14:07
Locatie: DE RIJP

Marco_61 schreef:
04 jul 2021, 18:38
Vrienden, willen diegene die de tour onder voorbehoud hebben staan, deze week laten weten of ze wel, of niet meegaan. Dan sta ik zaterdag niet voor Jan met de korte achternaam te wachten op leden, die niet komen.
Leden die met de bus ( Gerard) of auto met aanhanger komen(Bouke), je kunt parkeren voor fietscafe Bojo, dorpsplein 2 in Lage Mierde. Dat is ook waar het einde van de tour is.
Van daaruit kun je met de scooter naar de buitenman rijden. Het adres is: buitenman 2 in Lage Mierde. Dat is ongeveer 2 kilometer rijden. Daar wacht koffie, thee en een worstenbroodje op jullie.
Ik ga er nog steeds vanuit dat het gaat lukken. dorpsplein reeds gevonden in mydrive en als plaats toegevoegd. mocht er iets tussen komen dan laat ik het je weten via email.

Bouke
Kymco xtown 300i, 2018
Sym joymax z 300i, 2019
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

boukeent schreef:
05 jul 2021, 18:10
Marco_61 schreef:
04 jul 2021, 18:38
Vrienden, willen diegene die de tour onder voorbehoud hebben staan, deze week laten weten of ze wel, of niet meegaan. Dan sta ik zaterdag niet voor Jan met de korte achternaam te wachten op leden, die niet komen.
Leden die met de bus ( Gerard) of auto met aanhanger komen(Bouke), je kunt parkeren voor fietscafe Bojo, dorpsplein 2 in Lage Mierde. Dat is ook waar het einde van de tour is.
Van daaruit kun je met de scooter naar de buitenman rijden. Het adres is: buitenman 2 in Lage Mierde. Dat is ongeveer 2 kilometer rijden. Daar wacht koffie, thee en een worstenbroodje op jullie.
Ik ga er nog steeds vanuit dat het gaat lukken. dorpsplein reeds gevonden in mydrive en als plaats toegevoegd. mocht er iets tussen komen dan laat ik het je weten via email.

Bouke
Dat is prima, Bouke.👍🏻👍🏻
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Korps Mariniers
Site Admin
Berichten: 354
Lid geworden op: 08 apr 2020, 12:18
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Zodra ik wat weet laat ik het je horen
Mijn motto is: Over tot de orde van de dag.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sympeter
Berichten: 482
Lid geworden op: 19 apr 2020, 15:17

Ik hoop dat het beter weer is a.s. zaterdag dan de afgelopen 10 dagen die wij in Lichtenvoorde hebben gehad, veeeeel regen. :o
Groeten Peter.
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 182
Lid geworden op: 02 mei 2020, 18:02
Locatie: Helmond

Afbeelding
Kymco New Dink van september 2011 58783 km op de teller
Sym Jet 14 Euro 5 van april 2021 398 km op de teller
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 462
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

Zal maar regenpak meenemen als ik dit zo zie
Plaats reactie