• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!
     

4 daagse trip naar Lützkampen 2021....geannuleerd.

Heb je iets leuks gepland staan? Zet het hier neer en deel het met de groep.
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Ik ga jullie erbij zetten.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gerard lift
Berichten: 39
Lid geworden op: 15 apr 2020, 22:31

Mooi tripje ga er over denken
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Beste tourgenoten. Scooterkees heeft laten weten dat hij niet meegaat naar Lutzkampen . Dus heb ik een kamer over.
Ik weet niet wat corona nog gaat doen, maar de 4 daagse reis staat nog steeds. Annuleren kan altijd nog.
Daarom heb ik een kamer in de aanbieding. Als er iemand is die nog mee wil gaan, dan kun je je eigen bij mij aanmelden. Als ik half februari niets heb gehoord, dan annuleer ik de kamer. De prijs voor een persoon is €65,- per nacht inclusief ontbijt, voor een standaard kamer. Ik vermoed dat het een 2 persoonskamer betreft, dus er kan ook een koppel mee, (Gerard en Rolinda), en dan bedraagt de prijs voor de kamer €50,- pp.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 852
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

ik ga hier even overleggen!
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Micha schreef:
10 jan 2021, 18:17
Na wat gedub heb ik toch besloten om mee te gaan .
Prima Micha. Dan zet ik jou erbij.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
Marco_61
Berichten: 987
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:14
Locatie: Reusel

Beste mede-tourders.
Ik heb een mailtje gestuurd naar Lützkampen met de volgende inhoud:

Beste Andrea,
Ik heb twee vragen.
Ik heb bij jullie 8 kamers gereserveerd, op de datum 28 mei tot 31 mei.
Nu zou ik graag willen weten wat de vooruitzichten zijn ivm covid in de 3 landen, Duitsland, België, en Luxemburg. Wij zijn een tourclub, en willen dan ook 2 dagen met de scooter rondtouren door alle 3 de landen. Als dadelijk blijkt dat de horeca nog dicht is, of dat wij niet door een van de drie landen mogen reizen, dan wordt dat wel bezwaarlijk voor ons.
Ik weet dat in Nederland uitreizen alleen wordt aangeraden voor noodzakelijke reizen. En die maatregel staat sowieso tot half mei. Daarna is nog een groot vraagteken.

Dat brengt mij meteen bij vraag 2.
Hoe zit het met annuleren. Tot op welke datum kunnen wij kosteloos annuleren. Ik vraag dit namelijk, omdat wij als groep op vakantie gaan. Als er eentje afhaakt, dan gaat het hele feest niet door. Samen uit, samen thuis.
Wij zijn dan wel niet bejaard, maar piep zijn we ook niet meer. Dus ik kan me voorstellen dat er mensen alsnog niet meewillen ivm angst voor besmetting.

Natuurlijk hoop ik dat het niet nodig zal zijn. Vorig jaar heb ik deze reis ook al doorgeschoven naar dit jaar. Niemand had kunnen vermoeden dat het zo lang ging duren. Maar ik wil toch zekerheid hebben.

Met vriendelijke groet,
Marco van der Els.



En ik heb vandaag dit als antwoord gekregen:

Geachte Heer Vanderels,


Actueel weten wij nog helemaal niet hoe het in de volgende weken uitziet.
Annuleren tot 2-3 weken op voorhand is absoluut geen probleem. De situatie is nu eens zo momenteel. Niemand kan er iets aan doen, noch u noch wij.

Momenteel is reizen in Belgie nog verboden. Tot einde mei kan dat natuurlijk veranderen, maar dat weten wij pas rond 25 april.
Ook in Duitsland is de horeca nog compleet dicht.


Ik zou derhalve voorstellen, dat u eind april nog eens contact opneemt met ons. Dan weten wij zeker meer.
Indien er echter nu reeds in uw groep zitten, die niet met andere samen op vakantie willen gaan uit angst, laat het ons dan zo vlug mogelijk weten. Dan annuleren wij de kamers meteen.

Voor de rest wensen wij u allen een goede gezondheid en hopelijk tot binnen kort,

Andrea Dhur


Ik leg het nu bij jullie neer. Wat willen jullie. Voor de zekerheid annuleren, of sowieso wachten tot eind April.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Gebruikersavatar
martin66
Berichten: 462
Lid geworden op: 16 apr 2020, 07:00

Hoi
Wat mij betreft wachten we tot eind april dan hebben we ook al denk ik meer persconferenties gehad
Bedankt dat je ze hebt gemaild
Groet Martin
Gebruikersavatar
Tomosje
Site Admin
Berichten: 852
Lid geworden op: 15 apr 2020, 19:49

euhm ik ga niet mee. en heb dan eigenlijk ook niets er mee van doen.
maar wachten jullie tot half april en willen jullie deze dagen nog leuk gebruiken.
bijvoorbeeld een ronde door nederland
dan zou het kunnen zijn dat overal alles vol zit omdat de mensen niet naar het buitenland kunnen gaan , en dus iets binnen de grenzen boeken.
ik zou in jullie situatie eieren voor mijn geld kiezen en een leuk alternatief in elkaar knopen.
succes met beslissen!
roelf
Piaggio mp3 250 lt vetus sed novum.
Gebruikersavatar
henkhouet
Berichten: 918
Lid geworden op: 15 apr 2020, 21:08
Locatie: Hoofddorp

Ik sluit me aan bij Martin.
Wellicht eind april nog eens informeren.
Als annuleren toch mogelijk blijft tot 2-3 weken voor de reis, dan geeft ons dat nog tijd om op een later moment nog te beslissen.
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 182
Lid geworden op: 02 mei 2020, 18:02
Locatie: Helmond

Laten we maar wachten tot dat we wat weten .
Blijft toch ook afhankelijk wat ze daar over de grens beslissen
Kymco New Dink van september 2011 58783 km op de teller
Sym Jet 14 Euro 5 van april 2021 398 km op de teller
Plaats reactie