• Beheerder
  •  
    Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
    Op weg naar een mooi & nieuw begin!

Sauerland/Bergisches land

Heb je iets leuks gepland staan? Zet het hier neer en deel het met de groep.
John Knol

Dat is fijn Marco het wordt dan wel een stuk makkelijker om een route rijden
We horen wel hoe het bevallen is
MP3 310 HPE
Marco_61

Langzaamaan begint het te korten en morgen is het zover. Ik heb een heenreis naar het hotel, en een terugreis naar huis gemaakt. Niet via de snelweg maar over secundaire wegen. Ik ga via Venray naar Kevelaer en via Dortmund naar Iserlohn. Nu ga ik in Dortmund dwars door het centrum, maar omdat het zondag is is het daar dus helemaal niet druk. In Duitsland zijn de winkels door de strenge wetgeving gesloten, dus dat schiet hopelijk lekker op. Ik wil rond 10:00 uur aanrijden om later in de middag bij het hotel aan te komen.
Verder moet ik helaas 2 sets motorkleding meenemen, mijn gewone en mijn doorwaaikleding, en een regenpak. Zondag en maandag is het regenachtig en zijn de temperaturen niet hoger dan 21 graden. Hoeveel regen er gaat vallen is nog af te wachten. Misschien valt het mee, maar het kan ook gaan gieten. De doorwaaikleding komt dan weer van pas op dinsdag, woensdag, en donderdag, want dan kan het 32/33 graden worden. Ik wilde eigenlijk met een kleine roltas, en kleine topkoffer gaan rijden. Maar ik denk omdat er een 2e set motorkleding mee moet, dat het de grote koffer gaat worden. Maar dat beslis ik pas op het laatste moment.

Heb ik er zin in. Ja en nee. Vriend Henk kan niet mee. Ik had daarom een collega van het werk gevraagd, maar die heeft op het laatste moment afgehaakt. Dus ga ik alleen. Onder het rijden vind ik dat niet erg. Maar bij het eten en wat drinken onderweg en in hotel zit ik helemaal alleen en dat vind ik minder. Verder heb ik niemand waarmee ik mijn indrukken van de omgeving, die ik op dat moment zie, te delen. Gelukkig zijn het maar 4 dagen en probeer ik er het beste van te maken, en natuurlijk plaatjes te schieten. Ik houd jullie op de hoogte.
Gr, Marco.

Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Hans v.d. Kleij

Idd maak er het beste van en ik ben ervan overtuigt dat je zal genieten en ik kijk nu al uit naar je verslagen en foto's.
En Natuurlijk zal je je maat Henk missen, dat snap ik heel goed.
Maak er wat van
Gr Hans
Plaats reactie