Ja, jullie lezen het goed, ik heb geboekt. Nee, niet voor de grote vakantie, want dat is nog een vraagteken, maar voor een weekje naar Duitsland in Juni. De reden dat ik al vroeg geboekt heb is dat ik 4 kamers nodig heb, en dan is het beter om op tijd te zijn. Het volgende voordeel is de prijs. Ieder jaar gaan de prijzen van kamers omhoog. Nu ik in 2025 geboekt heb betaal ik volgend jaar de prijs van nu. Scheelt toch weer wat Euries. En ik heb rechtstreeks geboekt, en niet via booking want dat scheelt voor 4 kamers ook weer een goede €160,- . En 4 kamers omdat John en Maarten ook met mij en Henk meegaan.
Dus ik heb de kamers geboekt in Ney bij Landgasthof Hieren Mühle. Dit hotel ligt midden in de bossen, en ze hebben een eigen forellenkwekerij. Er is een groot terras met buitenkeuken waar de eigenaar vlees en vis op de grill bereid als het goed weer is. Anders wordt er binnen gegeten.
Het hotel ligt tussen de Moezel en de Rijn, en Koblenz ligt op 30 kilometer afstand. Dus we kunnen alle kanten op. Naar de Moezel, Traben Trarbach, Beilstein, Cochem, en nog meer. Naar de Rijn het Rijndal met pittoreske stadjes zoals Bingen, Sankt Goar, Boppard en meer.
Meer naar het noorden kunnen we naar het Deutsches Eck in Koblenz, en dan nog het Siebengebirche en de Drachenfels.
Ik denk dat we aan 5 dagen niet genoeg hebben. Dan hebben we weer een reden om het jaar daarop er weer heen te gaan.....toch?
-
- Beheerder
-
-
Welkom op dit mooie & nieuwe forum!
Op weg naar een mooi & nieuw begin!
Beter vroeg geboekt, dan veel betaald.
Man, man, man, het kriebelt alweer enorm.
Wat een prachtige omgeving is het daar, met inderdaad ongekend veel mogelijkheden.
Als we geluk hebben, met de weersomstandigheden, dan wordt het heerlijk verblijven en touren.
Laat de herfst en winter maar snel voorbij gaan.
Ik heb er zin in.
Wat een prachtige omgeving is het daar, met inderdaad ongekend veel mogelijkheden.
Als we geluk hebben, met de weersomstandigheden, dan wordt het heerlijk verblijven en touren.
Laat de herfst en winter maar snel voorbij gaan.
Ik heb er zin in.
gr. Henk
SYM Jet X 125 cc
Voge SR4 MAX 350cc
Salzburg 2016
Hongarije 2017
Italië en Oostenrijk 2018
Tsjechie en Polen 2019
Grand Tour Germania 2020
Sissi tour 2021
Sissi tour 2.0 2022
Germania tour 2023
Oostenrijk 2024
SYM Jet X 125 cc
Voge SR4 MAX 350cc
Salzburg 2016
Hongarije 2017
Italië en Oostenrijk 2018
Tsjechie en Polen 2019
Grand Tour Germania 2020
Sissi tour 2021
Sissi tour 2.0 2022
Germania tour 2023
Oostenrijk 2024
Beter vroegboeken als niks meer te boeken hebben en zeker als je op een mooie plek wilt zijn.
Hebben het dit jaar voor de campings van volgend jaar ook al effe geleden gedaan, man zitten gewoon knettervol als je er niet op tijd bij bent.
Hebben het dit jaar voor de campings van volgend jaar ook al effe geleden gedaan, man zitten gewoon knettervol als je er niet op tijd bij bent.

Groeten Peter.
Klopt helemaal Peter. Je moet tegenwoordig steeds vroeger boeken om nog ergens plaats te hebben. Geld ook voor hotels. Als je te lang wacht, dan zijn alleen de goedkope gribushotels, of de schrikbarend dure 4 of 5 sterren hotels over. Daarom boeken wij voor de zomervakantie ook in de eerste week van het nieuwe jaar. En zelfs dan zijn er al hotels die geen beschikbaarheid meer hebben voor juli en augustus.
Dit hotel, die ook een kampeerplaats heeft, beschikt maar over 7 kamers waar er nu dus al 4 van besproken zijn. Daarom ook al zo vroeg geboekt.
Gr, Marco.
Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties
Sym Jet X : woon/werk verkeer
BMW C 400 GT : Touren en vakanties